Obiectul contractului il constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate în exploatarea Beneficiarului, cu scopul asigurarii unei bune functionari a acestora pe durata exploatarii lor. Obiectul contractului il constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate in exploatarea Bene...
Obiectul contractului il constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate în exploatarea Beneficiarului, cu scopul asigurarii unei bune functionari a acestora pe durata exploatarii lor. Obiectul contractului il constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate in exploatarea Beneficiarului, cu scopul asigurarii unei bune functionari a acestora pe durata exploatarii lor. Sistemele ce fac parte din acest contract sunt: -sistem acces auto cu bariera – 2 buc., -sistem TVCI (2 DVR, 17 camere video)– 1 buc., -sistemului de detectie si alarmare incendiu 1 buc. Pentru fiecare sistem se intocmeste PV separat si se revizioneaza separat. Pentru indeplinirea obiectului de activitate al prezentului contract, Prestatorul realizeaza urmatoarele: -verificari si revizii trimestriale, astfel incat sa se asigure functionarea permanenta a sistemului; -interventii în regim de urgenta, in cazul aparitiei oricarui defect care afecteaza functionarea corespunzatoare a sistemului; -reparatii ale sistemului in cazul cand se constata defectiunea, componentele, echipamentele si materialele necesare fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar; -consumabilele (acumulatori, baterii, transformatoare, etc.) se vor schimba cand este nevoie, materialele fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar. Orice modificare a sistemului se poate executa doar pe baza de comanda în cadrul acestui contract, materialele si echipamente fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar. Obligatiile principale ale prestatorului: -Sa efectueze verificarile trimestriale stabilite de partile contractante, interventiile si reparatiile la solicitarea Beneficiarului, pentru asigurarea functionarii permanente a sistemului la parametri proiectati. -Sa întocmeasca un proces verbal de verificare dupa efectuarea acestora. -Sa intervina în 24 de ore de la solicitarea telefonica, prin email sau în scris (fax) a Beneficiarului. -Sa analizeze si sa stabileasca cauza defectului, tinând cont de durata medie de functionare a echipamentelor de securitate si sa informeze Beneficiarul asupra starii sistemului si unde este cazul sa propuna o schimbare de solutie. -Sa emita lunar factura fiscala pentru prestatia de service post garantie si, cand este cazul, sa intocmeasca devizul de lucrari si factura fiscala. -Executantul are obligatia de a pastra confidentialitatea cu privire la informatiile ce se regasesc stocate pe echipamentul informatic. Activitatile de service, intretinere, reparatie si revizie se desfasoara la sediul Beneficiarului. -In cazul interventiilor complexe care necesita aparatura specifica de laborator sau în cazul în care Beneficiarul nu asigura conditiile minime de desfasurare a lucrarilor (un birou de lucru) echipamentele vor fi deplasate la sediul Prestatorului pe costurile Prestatorului.