Obiectul contractului îl constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate în exploatarea Beneficiarului, cu scopul asigurarii unei bune functionari a acestora pe durata exploatarii lor. Sistemele ce fac parte din acest contract sunt: -sistem acces auto cu bariera – 2 buc., -sistem TVCI (2 DVR, 17 camere video)– 1 buc., -sistemului de detectie si alarm...
Obiectul contractului îl constituie realizarea de catre Prestator a lucrarilor de verificari, revizii si reparatii postgarantie la sistemele aflate în exploatarea Beneficiarului, cu scopul asigurarii unei bune functionari a acestora pe durata exploatarii lor. Sistemele ce fac parte din acest contract sunt: -sistem acces auto cu bariera – 2 buc., -sistem TVCI (2 DVR, 17 camere video)– 1 buc., -sistemului de detectie si alarmare incendiu 1 buc. Pentru îndeplinirea obiectului de activitate al prezentului contract, Prestatorul realizeaza urmatoarele: -verificari si revizii trimestriale, astfel încât sa se asigure functionarea permanenta a sistemului; -interventii în regim de urgenta, în cazul aparitiei oricarui defect care afecteaza functionarea corespunzatoare a sistemului; -reparatii ale sistemului în cazul când se constata defectiunea, componentele, echipamentele si materialele necesare fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar; -consumabilele (acumulatori, baterii, transformatoare, etc.) se vor schimba când este nevoie, materialele fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar. Orice modificare a sistemului se poate executa doar pe baza de comanda în cadrul acestui contract, materialele si echipamente fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar. Referitor la obligatiile principale ale prestatorului: - Sa efectueze verificarile trimestriale stabilite de partile contractante, interven?iile ?i repara?iile la solicitarea Beneficiarului, pentru asigurarea functionarii permanente a sistemului la parametri proiectati. - Sa întocmeasca un proces verbal de verificare dupa efectuarea acestora. - Sa intervina în 24 de ore de la solicitarea telefonica, prin email sau în scris (fax) a Beneficiarului. - Sa analizeze si sa stabileasca cauza defectului, tinând cont de durata medie de functionare a echipamentelor de securitate si sa informeze Beneficiarul asupra starii sistemului si unde este cazul sa propuna o schimbare de solutie. - Sa emita lunar factura fiscala pentru prestatia de service post garantie si, când este cazul, sa întocmeasca devizul de lucrari si factura fiscala. - Executantul are obligatia de a pastra confidentialitatea cu privire la informatiile ce se regasesc