Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, având ca obiect:
1) Verificarea trimestrială (4 verificări/an) a fiecărei din cele 3 instalatii de detectie, semnalizare si alarmare in caz de incendiu, în conf. cu Ordinul 163/2007 ptr aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor si P118-3/2015.2, respectiv:
- Instalatie de Detectie, Semnalizare si Alarmare Incendiu – 16 zone si 74 elem...
Se va incheia un contract de prestari servicii cu o durata de 12 luni, având ca obiect:
1) Verificarea trimestrială (4 verificări/an) a fiecărei din cele 3 instalatii de detectie, semnalizare si alarmare in caz de incendiu, în conf. cu Ordinul 163/2007 ptr aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor si P118-3/2015.2, respectiv:
- Instalatie de Detectie, Semnalizare si Alarmare Incendiu – 16 zone si 74 elemente de detectare si alarmare;
- Instalatie de Detectie, Semnalizare si Alarmare Incendiu – 12 zone si 48 de elemente de alarmare;
- Instalatie de Detectie, Semnalizare si Alarmare Incendiu – 8 zone.
2) Verificarea anuala a 4 instalatii electrice, in conformitate cu Normativul I7-2011 si reglementarile in vigoare, respectiv:
- instalatie electrica, PRAM si paratrasnet ( TG – 3 buc, priza de pamant – 3 buc, suprafata desfasurata cladire: 1385 mp);
- instalatie electrica si PRAM ( TG – 4 buc, priza de pamant – 1 buc; suprafata desfasurata cladire – 1980 mp);
- instalatie electrica, PRAM si Centrala termica electrica – 2 buc (TG – 3 buc; priza de pamant – 1 buc; suprafata desfasurata – 629 mp);
- instalatie electrica si PRAM (TG – 1 buc; priza de pamant – 1 buc; suprafata desfasurata – 139.58 mp).
Termenul de efectuare a primelor verificari: 15.05.2020.
Pretul include toate costurile necesare prestarii serviciilor in conf. cu legislatia,standardele si normativele in vigoare (deplasari,detasari,transport,manopera,materiale,testari,emitere rapoarte etc.).