Feedback
I.D.: 70163094

Verificarea, repararea, incarcarea stingatoarelor pentru incendii si a hidrantilor interiori si exteriori

Data publicarii
15.06.22 Exista 231.941 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
22.06.22
Pretul estimativ:
72.187,00 RON - 72.187,00 RON
Documente participare:
  1. CSAnexa1FormulareModel contract.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este prestarea serviciilor de verificare, incarcare si/sau reparare a stingatoarelor si a hidrantilor interiori si exteriori din dotarea sediului central si a subunitatilor de pe raza SRCF Cluj. Cantitatile necesare si locatiile unde sunt amplasate stingatoarele si hidrantii sunt cele indicate in Anexa1 la caietul de sarcini nr. 42/G/2047/26.05.2022: Sectia L3 Cluj, Sectia L5 Oradea, Sectia L6 Satu Mar...
Obiectul contractului este prestarea serviciilor de verificare, incarcare si/sau reparare a stingatoarelor si a hidrantilor interiori si exteriori din dotarea sediului central si a subunitatilor de pe raza SRCF Cluj. Cantitatile necesare si locatiile unde sunt amplasate stingatoarele si hidrantii sunt cele indicate in Anexa1 la caietul de sarcini nr. 42/G/2047/26.05.2022: Sectia L3 Cluj, Sectia L5 Oradea, Sectia L6 Satu Mare, Sectia L7 Dej, Sectia L8 Bistrita, Sectia L9 Sighetu Marmatiei, Sectia RLU Cluj, Sectia CT1 Cluj, Sectia CT2 Dej, Sectia CT3 Oradea, Sectia IFTE1, Sectia IFTE2, Regulator de circulatie Cluj, Regulator de circulatie Dej, Regulator de circulatie Oradea, Sediul SRCF Cluj, Depozit Cluj, Depozit Dej, Depozit Oradea. Ofertele trebuie să îndeplinească cerinţele autorităţii contractante şi se vor prezenta astfel: 1. PROPUNERE TEHNICĂ - care va cuprinde un comentariu elaborat referitor la serviciile ofertate, ţinându-se cont de cerinţele caietului de sarcini ataşat prezentului anunţ; 2. PROPUNEREA FINANCIARĂ - care va cuprinde : a) formularul de ofertă pentru total valoare achiziţie, în conformitate cu Formularul 1 din modele de formulare, b) centralizatorul de preţuri - unde se va defalca valoarea totală a ofertei, în conformitate cu Formularul 2 din modele de formulare, c) graficul de timp pentru indeplinirea activitatilor, în conformitate cu Formularul 3 din modele de formulare. 3. ACCEPTAREA CLAUZELOR CONTRACTUALE - se va completa declaraţia de acceptare a condiţiilor contractuale conform Formularului 4, care va face dovada că ofertantul şi-a însuşit şi acceptă modelul de contract ataşat prezentului anunţ. Ofertele vor fi mentinute valabile pentru o perioada de minim 60 zile, calculata de la data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu