Feedback
I.D.: 27961959

Verificarea cheltuielilor directe aferente măsurii de asistenţă tehnică din PNDR 2014-2020, de către o entitate independentă

Data publicarii
08.05.18 Exista 305.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212100-4
Termenul limita pentru depunere:
15.05.18
Pretul estimativ:
30.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1008671.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general îl constituie asigurarea verificărilor Dosarelor Cererilor de Rambursare de către o entitate independentă faţă de autoritatea de plată, respectiv achiziţionarea de servicii de audit financiar pentru dosarele cerere de rambursare aferente cheltuielilor directe eligibile prin măsura de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, de la nivelul AFIR în calitate de beneficiar al asistenţei tehnice. Pres...
Obiectivul general îl constituie asigurarea verificărilor Dosarelor Cererilor de Rambursare de către o entitate independentă faţă de autoritatea de plată, respectiv achiziţionarea de servicii de audit financiar pentru dosarele cerere de rambursare aferente cheltuielilor directe eligibile prin măsura de asistenţă tehnică (M20) din cadrul PNDR 2014-2020, de la nivelul AFIR în calitate de beneficiar al asistenţei tehnice. Prestatorul va verifica dosarele cerere de rambursare întocmite de AFIR, elaborând câte un raport de asigurare pentru plata stimulentelor salariale personalului AFIR implicat în managementul şi controlul PNDR, respectând prevederile Standardului Internaţional pentru Misiunile de Asigurare (ISAE) 3000. În cadrul acestei achiziţii, prestatorul va verifica dosarele cerere de rambursare întocmite de AFIR, elaborând câte un raport de asigurare pentru plata stimulentelor salariale personalului AFIR implicat în managementul şi controlul PNDR, respectând prevederile Standardului Internaţional pentru Misiunile de Asigurare (ISAE) 3000 si se vor elabora maxim 12 (douăsprezece) rapoarte de asigurare, aferente dosarelor cerere de rambursare (DCR) având ca obiect plata stimulentelor salariale aferente personalului AFIR (maxim 1900 angajaţi), pentru cheltuielile aferente fiecarei luni. În fundamentarea ofertelor, operatorii economici vor avea în vedere faptul că: 1. Un raport de asigurare va conţine plata stimulentelor salariale aferente unei luni calendaristice. 2. Platile catre operatorul economic se vor realiza în baza numărului de rapoarte emise şi declarate eligibile pentru decontare din FEADR. Doar pentru aceste cheltuieli (certificate de operator si declarate eligibile de AFIR) operatorul va intocmi dosare cerere de plata. Pentru realizarea obiectivelor prezentului proiect sunt eligibile cheltuielile prevăzute în fişa măsurii Asistenţă Tehnică din cadrul PNDR. Toate aceste costuri trebuie să fie necesare pentru îndeplinirea activităţilor eligibile ale proiectului, rezonabile, justificate şi să corespundă principiilor unei bune gestionări financiare, în special din punct de vedere al raportului preţ-calitate şi al rentabilităţii. Plata se va realiza în tranşe sau în tranşă unică de plată. Nu sunt prevăzute plăţi în avans.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu