Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie prestarea de servicii de verificare, testare plute de salvare în conformitate cu normele Convenţiei Internaţionale SOLAS (International Convention of Safety of Life at Sea) la care ţara noastră este semnatară, toate navele cu zonă de navigaţie costieră şi maritimă sunt echipate de semnalizare etc.).
Serviciile de verificare plute salvare sunt effectuate doar de către ...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie prestarea de servicii de verificare, testare plute de salvare în conformitate cu normele Convenţiei Internaţionale SOLAS (International Convention of Safety of Life at Sea) la care ţara noastră este semnatară, toate navele cu zonă de navigaţie costieră şi maritimă sunt echipate de semnalizare etc.).
Serviciile de verificare plute salvare sunt effectuate doar de către societăţi comerciale atestate de furnizor, pentru fiecare tip de plută de salvare şi autorizare de ANR.
Lotul 1: Plutele de salvare Tip DSB, aflate în dotarea navelor Pompier 8 (2 plute/ 20 persoane), Perscăruş 1 (1 plută / 12 persoane) şi Perscăruş 2 (1 plută / 12 persoane), sunt executate cu SC GEDVEC SA, unic furnizor al acestor tipuri de servicii, unic furnizor autorizat, conform evidenţei ANR. Valoarea estimată pentru Lotul 1 – 33.000,00 lei fără TVA.
Lotul 2: Plutele de salvare Tip VIKING aflate în dotarea navelor Anghel Saligny (4 plute/ 20 persoane), Sirius 1 (1 plută / 8 persoane) şi Sirius 2 (1 plută / 8 persoane), sunt executate cu SC GENERAL MARITIME SAFETY SRL, unic furnizor autorizat, conform evidenţei ANR. Valoarea estimată pentru Lotul 2 – 46.400,00 lei fără TVA.
Lotul 3: Verificările la plutele de salvare Tip RFD Surviva, aflate în dotarea navei Nicolae Zeicu (2 plute / 6 persoane), sunt executate de SC SAFETY SRL, unic furnizor autorizat, conform evidenţei ANR. Valoarea estimată pentru Lotul 3 – 17.050,00 lei fără TVA.