Feedback
I.D.: 91369814

VERIFICARE TEHNICĂ ŞI CONTROL PERIODIC DEPISTĂRI PIERDERI GAZE-INSTALAŢIE UTILIZARE GAZE NATURALE

Data publicarii
03.01.24 Exista 161.754 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71630000-3
Pretul estimativ:
818.570,00 RON - 818.570,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
“Verificare tehnică şi control periodic depistări pierderi gaze-instalaţie utilizare gaze naturale" conform caiet de sarcini nr.32565/27.07.2023. Informaţii privind Oferta comună (asocierea, dacă există) să bifeze “Da" în propriul DUAE (răspuns), Partea II: Informaţii referitoare la operatorul economic, Secţiunea A: Informaţii privind operatorul economic, “Operatorul economic participă la procedura de achiziţie publică î...
“Verificare tehnică şi control periodic depistări pierderi gaze-instalaţie utilizare gaze naturale" conform caiet de sarcini nr.32565/27.07.2023. Informaţii privind Oferta comună (asocierea, dacă există) să bifeze “Da" în propriul DUAE (răspuns), Partea II: Informaţii referitoare la operatorul economic, Secţiunea A: Informaţii privind operatorul economic, “Operatorul economic participă la procedura de achiziţie publică împreună cu alţii?" şi să completeze informaţiile suplimentare solicitate în acest sens. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta DUAE în care vor include informatiile cu privire la modul de îndeplinire a cerinţelor de capacitate economică şi financiară şi/sau capacitatea tehnică şi profesională, precum şi acordul de asociere, conform Formular nr. 2, însoţit de informaţii despre asociere conform Anexa la Formularul nr. 2, din Sectiunea "Formulare" din Documentatia de Atribuire, stampilate şi semnate de către reprezentantul legal/imputernicit al ofertantului. • Documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, vor fi prezentate doar de catre ofertantul clasat pe locul I în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Asociaţii vor fi solidar şi individual responsabili pentru execuţia contractului în conformitate cu termenii acestuia. Liderul asociaţiei este răspunzător în nume propriu şi în numele Asocierii pentru îndeplinirea contractului. Contractele încheiate între liderul asociaţiei şi asociaţi vor deveni anexe la contractul încheiat între Entitatea contractantă şi acesta. Informaţii privind terţul/terţii susţinători (daca exista) Ofertantul are obligatia de a preciza informaţii privind susţinerea de terţă parte. -să bifeze “Da" în propriul DUAE (răspuns), Partea II: Informaţii referitoare la operatorul economic, Secţiunea A: Informaţii privind operatorul economic, “Operatorul economic participă la procedura de achiziţie publică împreună cu alţii?" şi să completeze informaţiile suplimentare solicitate în acest sens. Ofertantul va completa DUAE cu informaţiile cu privire la existenţa unei susţineri de terţa parte, inclusiv măsurile avute în vedere de acesta pentru a accesa în orice moment resursele necesare, la care se atasează DUAE şi angajamentul ferm ale terţului susţinător/ angajamentele ferme al terţilor sustinatori din care trebuie să rezulte modul efectiv în care terţul sustinător/ terţii sustinători vor asigura îndeplinirea angajamentului, conform Formular nr. 4, însoţit de Declaraţia/Declaratiile terţului /terţilor conform Anexa la Formularul nr. 4, din Sectiunea "Formulare" din Documentaţia de Atribuire, ştampilat şi semnat de către reprezentantul legal/imputernicit al ofertantului. Ofertantul va prezenta odată cu DUAE Angajamentul de susţinere însoţit de documente, care se vor constitui ca anexe la respectivul angajament, din care să rezulte modul efectiv prin care terţul sustinător va asigura îndeplinirea propriului angajament. Notă: In scopul verificării îndeplinirii cerinţelor de calificare, entitatea contractantă poate solicita terţului sustinător, oricând pe parcursul procesului de evaluare, documente şi informaţii suplimentare în legatură cu angajamentul dat sau cu documentele prezentate (art.56 din HG 394/2016). Daca tertul/terţii nu îndeplineşte/îndeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se încadrează în unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 177,178, 180 entitatea contractantă va solicita, o singură dată, ca operatorul economic să înlocuiască terţul/terţii sustinător/sustinători fără ca acest aspect să aducă atingere principiului tratamentului egal prevazut la art. 2 alin. (2) lit.b) din Legea nr. 99/2016. Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează: i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie. Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora: - ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public - ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme; - nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare; - abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege: - criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării; - pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor. Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire; - entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante. Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu