Feedback
I.D.: 12264103

VERIFICARE SI REPARARE PLUTE SALVARE tip VIKING 20DK+ - 5 BUCATI

Data publicarii
05.04.16 Exista 270.651 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50246300-4
Termenul limita pentru depunere:
15.04.16
Pretul estimativ:
50.450,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile se vor executa respectând conditiile impuse de Rezolutia IMO A.761(18) cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor înlocui materialele si echipamentele din dotarea plutelor conform dotarilor pentru pachet de tip A. Se vor executa minim urmatoarele operatiuni: - predarea si receptia plutelor pentru verificat si reparat - verificarea si testarea starii tehnice a plutei - test hidraulic al buteliei de CO2 - G....
Lucrarile se vor executa respectând conditiile impuse de Rezolutia IMO A.761(18) cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor înlocui materialele si echipamentele din dotarea plutelor conform dotarilor pentru pachet de tip A. Se vor executa minim urmatoarele operatiuni: - predarea si receptia plutelor pentru verificat si reparat - verificarea si testarea starii tehnice a plutei - test hidraulic al buteliei de CO2 - G.I. Test - înlocuire materiale cu valabilitatea de 1 an: - baterii alcaline R 20 – 4 buc./pluta; - set elemente împachetare - chingi cu clipsuri, suruburi etc.; - chinga amarare pe cavalet – 1 buc./pluta; - set etichete, benzi adezive, sigilii, set lumini pluta. - înlocuire materiale din inventarul plutei cu termen de valabilitate expirat: - declansator hidrostatic – 1 buc./pluta; - facle de mâna rosii – 6 buc./pluta; - rachete parasuta rosii – 4 buc./pluta; - geamanduri fumigene – 2 buc./pluta; - trusa medicala – 2 buc./pluta; - trusa de reparatii – 2 buc./pluta; - tablete contra raului de mare – 6 buc./pers; - ratii de apa - 3x0,5 litri/pers.; - ratii de hrana - 0,5 kg/pers - banda adeziva hidrorezistenta 100 mm – 3 buc./pluta - baterie autoactivanta (Litiu) – 2 buc./pluta. Oferta operatorului economic va cuprinde si urmatoarele materiale fara termen de valabilitate si a caror stare si necesar de înlocuire se poate constata doar în urma desfacerii si verificarii plutelor: - oglinda heliograf, banda reflectorizanta, saula de declansare 36 ml, reflector radar, costum termic TPA, ancora de furtuna, butelie CO2, cap declansare butelie CO2, trusa de pescuit, lanterna; Materialele enumerate mai sus se vor înlocui în urma constatarii necesitatii acestui fapt în Actul de constatare întocmit de catre reprezentantii operatorului economic si ai beneficiarului la predarea plutelor spre verificare. În cazul în care nu se vor înlocui materialele de la punctul 5, valoarea lor se va scade din pretul contractului. Actul de constatare întocmit de catre reprezentantii operatorului economic si ai beneficiarului la predarea si receptia plutelor spre verificare se va întocmi în doua exemplare si va contine evidentieri asupra starii corpului plutei si containerului si ale elementelor din complet, mentionându-se cele cu nevoi de reparatie sau înlocuire – termenele când au expirat etc.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Verificare plute salvare 12 si 20 persoane si veste salvare gonflabile  
"Reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA": Lot 1 Operaţiuni Mecanice, Lot 2 Operaţiuni Electrice, Lot 3 Operaţiuni de Mentenanţă  
Navă specializată SAR de căutare şi salvare pe mare pentru 50 de persoane salvate 10.12.20
"Sistem radar Doppler portabil" 10.07.23
DEterminarea valorii estimate pentru complet "Sistem portabil de filmare ultrarapida" 20.06.23
Obiectul achiziţiei constă în prestarea de servicii de mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante inclusiv intervenţii;furnizarea şi instalarea de piese de schimb compatibile cu echipamentele informatice si furnizarea de accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice. 11.04.22
Obiectul achiziţiei constă în: -asigurarea unor servicii de mentenanţă periodică, inclusiv intervenţii (după caz) constând în verificarea atât a echipamentelor informatice aflate în garanţie, având drept scop păstrarea caracteristicilor iniţiale şi funcţionarea acestora în parametrii stabiliţi de fabricant cât şi a echipamentelor informatice care nu se mai află în termenele de garanţie, în vederea funcţionării normale în continuare a acestora; -furnizarea, respectiv înlocuirea pieselor constatate ca fiind defecte în urma prestării serviciilor de mentenanţă periodică, inclusiv a intervenţiilor (după caz) sau a solicitării de către autoritatea contractantă; -furnizarea de accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice (tastaturi, mouse-uri, flash drivere, etc) având drept scop prelucrarea/stocarea informaţiilor. 05.05.21
Pregatirea achizitiei unor plute, dupa cum urmeaza: Plute pneumatice maritime (2 buc) si aviatice (1 buc) , Pluta lansata cu grui (1 buc) prin raportare la obiectul contractului de achizitie publica, pentru a informa op economici cu privire la planurile de achizitie si cerintele avute in vedere 30.05.19
Servicii de înlocuire kit distribuţie pentru 11 autovehicule Dacia. 23.10.24
Contract de prestări servicii de dezinfecţie 02.11.21