Feedback
I.D.: 93203066

Verificare şi întreţinere sisteme electronice de securitate şi detecţie la incendii – clădiri CN APM SA

Data publicarii
13.02.24 Exista 89.595 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
15.02.24 23:30
Pretul estimativ:
147.600,00 RON - 147.600,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarciniAnexeClarificare1.rar
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie prestarea “ Verificare şi întreţinere sisteme electronice de securitate şi detecţie la incendii – clădiri CN APM SA" conform cerinţelor prezentate în caietul de sarcini nr. 4399/ 26.01.2024, atasat prezentului anunt.Garanţia de bună execuţie, în cuantum de 5% din valoarea contractului, trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin: a)virament bancar; b)instrumente de ga...
Obiectul contractului îl constituie prestarea “ Verificare şi întreţinere sisteme electronice de securitate şi detecţie la incendii – clădiri CN APM SA" conform cerinţelor prezentate în caietul de sarcini nr. 4399/ 26.01.2024, atasat prezentului anunt.Garanţia de bună execuţie, în cuantum de 5% din valoarea contractului, trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin: a)virament bancar; b)instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel: i.scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat; ii.asigurări de garanţii emise: fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz; fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară; c)prin depunerea la casierie a unor sume în numerar dacă valoarea este mai mică de 5.000 lei; d)prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale; e)prin combinarea a două sau mai multe dintre modalităţile de constituire prevăzute la lit. a)-c).Garanţia de buna execuţie va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 şi va deveni anexa la contract. Indiferent de forma de constituire a garanţiei de bună execuţie, aceasta trebuie să fie irevocabila şi va prevedea în mod clar şi fără echivoc că plata garanţiei de bună execuţie se va efectua necondiţionat, respectiv la prima cerere a Entităţii contractante, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepţie.Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care Contractantul nu îşi îndeplineşte din culpa sa obligaţiile asumate prin contract, conform art. 47 din HG nr. 394/2016. Entitatea contractanta are obligaţia de a elibera/ restitui garanţia de bună execuţie, conform prev. art.164(2) din Legea nr. 99/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu