Feedback
I.D.: 40752323

Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT

Data publicarii
16.12.19 Exista 1.013.447 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.12.19
 
 
Documente participare:
  1. caiet sarcini pt elaborare Caiet sarcini aplicatie IT POCA-caiet_vfinal.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezentul Caiet de sarcini conţine cerinţele minimale pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii pentru elaborarea unui caiet de sarcini necesar achiziţionării unei soluţii integrate IT. 1. INFORMAŢII GENERALE 1.1. Autoritatea contractantă: Denumirea autorităţii contractante: Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) Adresa: Strada Ion Ghica Nr.5, Sector 3, Bucureşti, Cod 030044, ROMÂNIA Tel.: 021.306.08.00,...
Prezentul Caiet de sarcini conţine cerinţele minimale pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii pentru elaborarea unui caiet de sarcini necesar achiziţionării unei soluţii integrate IT. 1. INFORMAŢII GENERALE 1.1. Autoritatea contractantă: Denumirea autorităţii contractante: Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) Adresa: Strada Ion Ghica Nr.5, Sector 3, Bucureşti, Cod 030044, ROMÂNIA Tel.: 021.306.08.00, 021.306.08.01 până la 021.306.08.29 şi 037.282.59.70 Pagina de internet: www.osim.ro 1.2 Informaţii despre proiect Obiectivul principal al proiectului este cel de a dezvolta şi introduce sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP. Prin implementarea proiectului “Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei", Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei intenţionează să îşi consolideze capacitatea de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează. 1.3 Informaţii despre aplicaţia IT Soluţia IT pentru care se doreşte achiziţia de servicii de consultanţă în vederea elaborării unui Caiet de sarcini constă din următoarele module: a) Modul pentru plata online a taxelor în domeniul PI, taxe reglementate prin Ordonanţa guvernului nr. 41/1998 republicată privind taxele în domeniul protecţiei proprietăţii industriale şi regimul de utilizare a acestora: • Utilizare în regim front-end care să permită: ▪ plata online (card bancar) a taxelor din domeniul PI, care să permită calcul taxelor conform prevederilor OG 41/1998 pentru domeniile: brevete de invenţie, modele de utilitate, certificate suplimentare de protecţie, cereri cf. PCT (Patent Cooperation Treaty) care deschid fază naţională la OSIM, traduceri ale brevetelor europene, mărci, desene şi modele etc.; ▪ integrarea posibilităţii plăţii online în aplicaţiile disponibile pe site-ul OSIM pentru depunerea online a cererilor de brevet de invenţie, de marcă, de desene şi modele; • Integrare în regim back-end care să permită: ▪ integrarea plăţilor online în aplicaţia informatică utilizată în Direcţia Economică din OSIM pentru operaţiunile financiar contabile; ▪ integrarea plăţilor online în sistemele tip back-end utilizate de angajaţii OSIM pentru administrarea cererilor/înregistrărilor de drepturi de PI; b) Modul pentru îmbunătăţirea interacţiunii şi comunicării utilizatorilor externi cu OSIM privind stadiul cererii/cererilor de protecţie a drepturilor PI din propriul portofoliu, pe fluxul de administrare/examinare al acestor cereri: • Utilizare în regim front-end care să permită: ▪ obţinerea de informaţii privind stadiul cererii utilizatorului extern, după autentificare; ▪ un mod de prezentare grafic a acestor informaţii prin marcarea stadiului curent al cererii de protecţie pe fluxul de lucru intern, implementat în sistemele tip back-end; ▪ transmiterea de către utilizatorii externi de solicitări, răspunsuri către OSIM, legate de o anumită cerere de drepturi de PI; ▪ punerea la dispoziţia utilizatorilor externi a recipisei emise automat, pentru fiecare cerere de brevet, marcă, desen şi model, numai pentru cele depuse online; ▪ primirea de către utilizatorii externi a notificărilor transmise de OSIM. • Integrare în regim back-end care să permită: ▪ informaţiile menţionate la punctul 2.1 se vor obţine prin integrarea modulului cu sistemele tip back-end utilizate de angajaţii OSIM pentru administrarea cererilor/înregistrărilor de drepturi de PI. c) Modul privind adaptarea la cerinţele OSIM a sistemului IPAS (Industrial Property Automation System) pentru brevete, sistem furnizat de către Organizaţia Mondială de Proprietate Intelectuală (OMPI) in versiune standard. Sistemul IPAS furnizat de către OMPI trebuie adaptat prin parametrizări, migrări de date din sistemul back-end curent, dezvoltări/modificări de componente software, astfel încât să permită administrarea de către OSIM a cererilor /înregistrărilor de brevete de invenţie, modele de utilitate, certificate suplimentare de protecţie, cereri cf. PCT (Patent Cooperation Treaty) care deschid fază naţională la OSIM, traduceri ale brevetelor europene etc.. Acest modul va conţine, în urma adaptării sistemului IPAS, următoarele funcţionalităţi: • depunerea online a cererilor de brevete de invenţie, modele de utilitate, certificate suplimentare de protecţie, cereri cf. PCT (Patent Cooperation Treaty) care deschid fază naţională la OSIM, traduceri ale brevetelor europene etc.; • integrarea cu modulul pentru plata online a taxelor - prezentat la punctul a); • integrarea cu modulul pentru îmbunătăţirea interacţiunii şi comunicării utilizatorilor externi cu OSIM - prezentat la punctul b); • înlocuirea sistemului tip back-end pentru domeniul brevete folosit în prezent în OSIM din anul 1996. d) Modul pentru crearea pe site-ul OSIM a unei secţiuni securizate, accesibilă utilizatorilor externi numai prin autentificare, care să integreze următoarele componente: • depunerea online de cereri de brevet dezvoltată în cadrul sistemului IPAS, de cereri de marcă, de cereri de desene şi modele; • modulul pentru plata online a taxelor - prezentat la punctul a); • modulul pentru îmbunătăţirea interacţiunii şi comunicării utilizatorilor externi cu OSIM - prezentat la punctul b); e) Componentă de formare a personalului IT din cadrul OSIM în vederea realizării următoarelor sarcini: • Administrarea tehnologiilor utilizate pentru aplicaţia integrată; • Administrare Sistem de gestiune baze de date relaţionale; • Administrare aplicaţie integrată în sine. 2. OBIECTUL CONTRACTULUI: Operatorul economic selectat va oferi servicii de consultanţă tehnică în vederea elaborării caietului de sarcini pentru realizarea aplicaţiei integrate IT descrise la punctul 1.3, cod CPV: 79418000-7. 2.1 Riscuri şi supoziţii: ● Neîncadrarea în termenele de realizare; ● Colaborare defectuoasă între entităţile implicate ; ● Disponibilitatea redusă a datelor necesare analizei. 3. LOCUL IMPLEMENTĂRII CONTRACTULUI Implementarea activităţilor prevăzute în prezentul contract se va realiza la sediul operatorului economic selectat şi la sediul OSIM din Strada Ion Ghica Nr.5, Sector 3, Bucureşti, Cod poştal 030044, ROMÂNIA. 4. DATA DEMARĂRII ŞI PERIOADA DE EXECUŢIE Data demarării proiectului este data semnării contractului iar implementarea se va realiza pe o perioada de 60 de zile. Prestatorul va furniza versiunile intermediare ale caietelor de sarcini in maxim 20 zile de la semnarea contractului, iar versiunile finale vor fi furnizate cu 5 zile înainte de finalizarea contractului. Contractul se va desfăşura pe o durată de 60 zile de la data semnării acestuia. 5. CERINŢE SPECIFICE PRIVIND PREGĂTIREA ŞI EXPERIENŢA EXPERŢILOR PROPUŞI În vederea realizării activităţilor menţionate, operatorul economic va trebui să propună o echipă formată din minimum 2 experţi, care să îndeplinească următoarele cerinţe minime obligatorii: ● experţi IT: • Studii superioare absolvite cu diploma de licenţă în domeniul ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei; domeniul electric, electronică şi telecomunicaţii; • Participarea în minimum un proiect în domeniul proiectării de sisteme informatice si/sau a proiectării unei aplicaţii informatice 6. DEFINIREA INDICATORILOR Indicatorii cantitativi ai proiectului vor fi: • Arhitectura de sistem software a aplicaţiei integrate şi a modulelor constitutive; • Un caiet de sarcini pentru aplicaţia software – Versiune intermediară elaborată; • Un caiet de sarcini pentru aplicaţia software – Versiune finală elaborată; 7. DETALIEREA SPECIFICAŢIILOR TEHNICE Cerinţele minimale din prezentul caietul de sarcini se aplică cumulativ. Se va prezenta în mod obligatoriu o singură ofertă, unitară, valabilă pentru serviciile solicitate de către autoritatea contractantă. 8. OFERTE ALTERNATIVE Nu se admit oferte alternative. 9. CERINTE SPECIALE Pe parcursul executării contractului operatorul economic va respecta prevederile manualului de identitate vizuală al Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2020, http://poca.ro/implementare-proiecte/manual-de-identitate-vizuala-poca-2014-2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract pentru servicii şi licenţe software pentru realizarea Aplicaţiei integrate software pentru accesul online la serviciile oferite de către OSIM , aprobată în cadrul Proiectului "Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei - cod SMIS 127610"  
Procedura simplificata 8 Loturi IT II 2018  
Contracte de furnizare Echipamente IT, licente şi software pentru 10 loturi  
SERVICII DE FURNIZARE SOFTWARE DE ANALIZĂ STATISTICĂ, Cod CPV: 72268000-1 Servicii de furnizare de software (Rev.2)  
Contract pentru servicii şi licenţe software pentru realizarea Aplicaţiei integrate software pentru accesul online la serviciile oferite de către OSIM , aprobată în cadrul Proiectului "Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei - cod SMIS 127610" 14.01.21
Achiziţia privind furnizarea şi implementarea unui portal web şi a unei aplicaţii mobile pentru proiectul “Romanian Cyber Care Health"  
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Achizitia de tablete scolare si echipamente IT pentru proiectul "Creşterea gradului de acces a elevilor din învăţământul preuniversitar la procesul de învăţare on-line prin dotarea acestora cu echipamente de tipul tabletelor şcolare", ID 144048  
Estimarea efortului necesar pentru dezvoltarea aplicaţiei software RICA, precum şi asigurarea echipamentelor hardware ce vor deservi această aplicaţie 17.10.24
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19