Feedback
I.D.: 40752311

Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale

Data publicarii
16.12.19 Exista 993.317 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
20.12.19
 
 
Documente participare:
  1. caiet sarcini analiza ex ante-1_FINAL.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezentul Caiet de sarcini conţine specificaţii tehnice în vederea participării la achiziţia directă de servicii de consultanţă pentru servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale, în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Mi...
Prezentul Caiet de sarcini conţine specificaţii tehnice în vederea participării la achiziţia directă de servicii de consultanţă pentru servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale, în cadrul proiectului “Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei" finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA), asistenţa comunitară nerambursabilă fiind asigurată din Fondul Social European (FSE) cod 583/127610 şi constituie ansamblul cerinţelor minimale pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condiţiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este raportul calitate/preţ. 1. INFORMAŢII GENERALE Titlul proiectului: Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei Denumirea autorităţii contractante: Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci Adresa: Str. Ion Ghica nr. 5 , sector 3, Bucureşti Tel/Fax: 0213060800 Pagina de internet: http://www.osim.ro 2. SCOPUL, OBIECTIVELE PROIECTULUI ŞI REZULTATELE AŞTEPTATE 2.1. Scopul proiectului Scopul proiectului este Consolidarea capacitatii Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi a Ministerului Economiei în vederea elaborării, implementării şi evaluării strategiilor si politicilor publice in domeniul proprietatii industriale. 2.2. Obiectivul general şi obiectivele specifice al contractului Obiectivul general al contractului este sprijinirea Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerului Economiei în vederea elaborării şi implementării unei Strategii naţionale în domeniul proprietăţii industriale prin elaborarea unei analize de impact ex-ante privitoare la elaborarea Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale. Obiectivele specifice ale contractului se referă la: 1. Livrare metodologie analiza impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 2. Livrare raport analiza impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 2.3. Rezultate aşteptate • Analiza modului de implementare a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale; • Recomandări pentru viitoarea Strategie naţională în domeniul proprietăţii industriale; • Identificarea unor variante (scenarii) de analiză a resurselor şi rezultatelor necesare pentru elaborarea Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale; • Evaluarea variantelor (scenariilor) şi identificarea/justificarea variantei (scenariului) optim pentru elaborarea Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale. 3. SUPOZIŢII ŞI RISCURI 3.1. Supoziţii • Necesitatea îmbunătăţirii calităţii reglementărilor, preocuparea pentru rezultate, eficienţă şi eficacitate în designul şi implementarea politicilor în domeniul proprietăţii industriale; • Necesitatea definirii unor instrumente precum analiza de impact în vederea elaborării documentului de politică în domeniul proprietăţii industriale cu respectarea prevederilor legale în vigoare (HG 870/2006); • Cooperare adecvată între autoritatea contractantă şi operatorul economic responsabil cu implementarea contractului. 3.2. Riscuri • Serviciile prestate conform contractului semnat să nu respecte specificaţiile din ofertă. • Întârzieri/decalări/amânări ale perioadelor previzionate pentru furnizarea serviciilor. • Disponibilitatea redusă a datelor necesare analizei. 4. SCOPUL PRESTAŢIILOR 4.1. Descriere generală Capacitatea redusa în domeniul elaborarii/implementarii de politici publice în domeniul proprietăţii industriale la nivelul Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi a Ministerului Economiei a condus la inexistenţa unei strategii naţionale în domeniul proprietaţii industriale actualizata si aprobata. De asemenea, insuficienta utilizare a procesului de consultare publică cu purtătorii de interese relevanţi a condus la o implicare deficitară a mediului de afaceri, a universităţilor şi a institutelor de cercetare în definirea priorităţilor unei strategii naţionale în domeniul proprietăţii industriale. Măsurile şi acţiunile din domeniul proprietăţii industriale au fost, în acelasi timp, insuficient corelate cu documentele strategice relevante: Strategia Naţională de Cercetare, Dezvoltare si Inovare 2014-2020, Strategia Naţională de Competititivitate şi documentul de politică industriala al României, ducând astfel la lipsa unui mecanism de monitorizare a unei politici publice în domeniul proprietăţii industriale. Furnizorul de servicii de consultanţă selectat va realiza analiza impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale pe baza următoarelor criterii: - Realizarea funcţiilor şi atribuţiilor celor două instituţii în domeniul proprietăţii industriale - Corelarea activităţilor în domeniul proprietăţii industriale cu documentele strategice relevante: Strategia Naţională de Cercetare, Dezvoltare si Inovare 2014-2020, Strategia Naţională de Competititivitate şi documentul de politică industrială al României - Modalitatea de funcţionare a mecanismului partenerial cu parteneri relevanţi din mediul economic. Concluziile analizei de impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale vor servi ca reper în activitatea de structurare şi elaborare a Strategiei Naţionale în domeniul proprietăţii industriale. 4.2. Activităţi specifice În vederea îndeplinirii obiectivelor contractului, Prestatorul va derula următoarele tipuri de activităţi: • Colectare de date • Analiza si interpretarea datelor colectate • Consultare autorităţilor cu atribuţii în domeniul proprietăţii industriale • Consultări cu beneficiari sau potenţial beneficiari ai serviciilor de proprietate industrială • Consultări cu echipa de experţi externi angajată în cadrul proiectului • Elaborare analiza impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 4.3. Cerinţe specifice privind pregătirea şi experienţa experţilor propuşi În vederea realizării activităţilor menţionate, operatorul economic va trebui să propună o echipă formată din minimum 2 experţi, care să îndeplinească următoarele cerinţe minime obligatorii: 2 experţi: • studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; • experienţă profesională generală de minimum 5 ani; • experienţă profesională specifică (elaborare de studii/ analize în domeniile politici publice/competitivitate economică/politică industrială/drept comercial - proprietate intelectuală) de minimum 3 ani; • participarea în minimum la un proiect care a implicat realizarea unei analize ex-ante. Ofertanţii vor desemna o persoana unica de contact, în relaţia cu Autoritatea Contractanta. Experienţa corespunzătoare a experţilor va fi probată prin depunerea de CV-uri semnate. Operatorul economic este responsabil pentru activitatea experţilor şi pentru obţinerea rezultatelor cerute. Notă: pentru experţii propuşi, prestatorul va prezenta CV-urile în cadrul ofertei, în vederea analizării acestora de către autoritatea contractantă. În cazul în care profilul experţilor propuşi nu va corespunde cu cerinţele minime solicitate, oferta va fi respinsă. 4.4. Managementul contractului Pentru managementul contractului, autoritatea contractantă va desemna un Responsabil care va fi informat periodic de către Prestator si care va lua decizii referitoare la implementarea contractului pe baza documentelor realizate de către Prestator. Prestatorul va fi responsabil pentru execuţia la timp a tuturor activităţilor prevăzute şi pentru obţinerea rezultatelor stabilite prin Caietul de sarcini. Prestatorul este responsabil în totalitate pentru buna execuţie a contractului, de calitatea documentelor elaborate în cadrul contractului. In acest sens, Prestatorul trebuie: • să se asigure că rezultatele contractului sunt la standardele de calitate necesare şi sunt livrate conform termenelor stabilite; În acest sens menţionăm următoarele lucrări de referinţă de care prestatorul va trebui să ţină seama: - Intellectual Property Audit Tool, World Intellectual Property Organization, WIPO Publication No. 927E, ISBN 978-92-805-1450-6, http://www.wipo.int/ebookshop; - Methodology for the Development of National Intellectual Property Strategies, Tool 1: The Process, World Intellectual Property Organization 2016, WIPO Publication No. 958.1E, ISBN 978-92-805-2418-5; - Methodology for the Development of National Intellectual Property Strategies, Tool 3: Benchmarking Indicators, World Intellectual Property Organization 2016, WIPO Publication No. 958.3E, ISBN 978-92-805-2420-8 - Strategia de Proprietate Intelectuală a României 2011 – 2015; • să asigure o bună raportare, conform condiţiilor şi clauzelor contractuale. 5. LOGISTICĂ ŞI PLANIFICARE 5.1. Locaţia Sediul autorităţii contractante este pe str. Ion Ghica nr.5 , sector 3, Bucureşti. Pentru realizarea acţiunilor de consultare, dacă va fi cazul, activitatea se va desfăşura şi/sau la sediul Prestatorului. 5.2. Data demarării şi Perioada de execuţie Data demarării este data semnării contractului, iar implementarea se va realiza pe o perioadă de 4 luni. Prestatorul va furniza Versiunea Intermediară a analizei impact ex-ante a Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale în maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului de către ultima parte, iar Versiunea Finală va fi furnizată cu 5 zile înainte de finalizarea contractului. 6. RAPORTARE 6.1. Cerinţe pentru raportare Operatorul economic este responsabil de elaborarea şi transmiterea a două rapoarte de activitate (unul intermediar şi unul final) care vor fi aprobate de către responsabilul din partea Autorităţii Contractante, după cum urmează: • În termen de maxim 60 de zile calendaristice de la începerea activ
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract pentru servicii şi licenţe software pentru realizarea Aplicaţiei integrate software pentru accesul online la serviciile oferite de către OSIM , aprobată în cadrul Proiectului "Consolidarea capacităţii de implementare şi evaluare a strategiilor/politicilor publice pe care le coordonează Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci şi Ministerul Economiei - cod SMIS 127610" 14.01.21
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Achizitia de servicii pentru elaborarea politicii publice în domeniul turismului identitar, politica fundamentata pe rezultatele cercetărilor calitativă şi cantitativă realizate anterior, din cadrul proiectului "Analiza, eficientizarea şi actualizarea cadrului legal în domeniul turismului", Cod SIPOCA: 392, Cod MySMIS2014+: 116156  
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Compleatri/erata la Anunt de consultare a pietei [MC1019295] - Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementeazăproiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate deDepartamentul pentru Românii de Pretutindeni" (SIPOCA) 07.04.22
Servicii pentru elaborare studii de impact si politici publice in domeniile resurselor minerale si societatilor cu capital de stat pentru Proiectul “Simplificarea legislatiei in domeniile resurselor minerale si societatilor cu capital de stat", Cod SIPOCA 388, Cod SMIS 2014 115784 01.02.21
Contract de prestari servicii de elaborare, dezvoltare si implementare a platformei analitice "Atlasul Economic al Romaniei" in cadrul Proiectului "Dezvoltarea capacitatii institutionale a Ministerului Economiei" - Cod SIPOCA:7  
Servicii de audit extern al managementului A.N.I. pentru anul 2021  
Tehnica de calcul 2 20.10.21