Feedback
I.D.: 83683641

Validarea documentaţiei de atribuire privind achiziţia de “servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere" din cadrul proiectului eORDA – simplificarea procedurilor administrative şi facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor şi conexe

Data publicarii
21.06.23 Exista 729.578 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5 72262000-9 72410000-7 72413000-8
Termenul limita pentru depunere:
26.06.23
 
 
Documente participare:
  1. specificatii tehnice supuse consultarii.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Autoritatii Contractante este in implementare proiectul “eORDA – simplificarea procedurilor administrative si facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor si conexe", care are ca obiectiv general imbunataţirea proceselor de lucru si reducerea poverii administrative in domeniul drepturilor de autori si conexe. Finanţarea pentru contractul de achiziţie publică este asigurată...
La nivelul Autoritatii Contractante este in implementare proiectul “eORDA – simplificarea procedurilor administrative si facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor si conexe", care are ca obiectiv general imbunataţirea proceselor de lucru si reducerea poverii administrative in domeniul drepturilor de autori si conexe. Finanţarea pentru contractul de achiziţie publică este asigurată prin Programutui Operaţional Capacitate Administrativă, cererea de proiecte IP 14/2019 – Sprijin pentru acţiuni de consolidare a capacităţii autorităţilor si instituţiilor publice centrale, din Axa prioritară 1 Administratie publica si sistem judiciar eficiente a Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 – POCA 2014-2020, conform contractului de finanţare nr: POCA/513/1/1/130045. Potrivit Ghidului solicitantului aferent cererii de finanţare, lansat de Autoritatea de Management a Programului Operaţional Capacitate Administrativă pentru cererea de proiecte IP 14/2019, suma cheltuielilor de tip FEDR nu poate depăşi 7% din valoarea eligibilă a proiectului, la momentul contractării. Cheltuielile de tip FEDR sunt, conform Ghidului Solicitantului, cheltuielile cu mijloacele fixe, echipamente/periferice de calcul absolut necesare implementării proiectului. Astfel, cheltuielile aferente infrastructurii hardware (echipamente hardware) aprobate în buget pentru cheltuielile de tip FEDR, respectiv pentru achiziţia de echipamente hardware, în această procedură de achiziţie publică, este în valoare de 832,934.00 lei fără TVA. Prin urmare, infrastructura hardware (echipamente hardware) trebuie sa se incadreze in bugetul aprobat, respectiv in valoarea de 832,934.00 lei fără TVA In aceste conditii, avand in vedere complexitatea cerinţelor tehnice si de calitate care trebuie îndeplinite de Sistemul ce va fi implementat la nivelul Autorităţii contractante, este necesară identificarea cu o acurateţe cât mai mare a cerinţelor tehnice ale infrastructurii hardware (echipamente hardware) necesar a fi achizitionata in cadrul contractului privind achiziţia de “servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere" din cadrul proiectului eORDA, cat si a nivelurilor reale ale preţurilor acestora in vederea incadrarii in bugetul aprobat, astfel încât să se asigure atât maximizarea avantajelor tehnico-economice prin asigurarea unei intensităţi cât mai ridicată a competiţiei. Se ataşează specificatiile tehnice în varianta draft.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Validarea documentaţiei de atribuire privind achiziţia de “servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere" din cadrul proiectului eORDA – simplificarea procedurilor administrative şi facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor şi conexe 12.01.22
Consultarea pieţei in vederea iniţierii procedurii de licitaţie privind serviciile de consultanta pentru elaborarea de metodologii si politici publice din cadrul ORDA 29.01.21
Achiziţie de echipamente hardware şi licenţe software necesare susţinerii sistemului ECRIS V şi altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum şi asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 23.07.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 28.08.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 23.07.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 07.08.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 04.09.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.) 23.07.24
Achiziție de echipamente hardware și licențe software necesare susținerii sistemului ECRIS V și altor sisteme IT ale sistemului judiciar, precum și asigurării infrastructurii de securitate, inclusiv servicii accesorii (livrare, instalare etc.)  
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21