La nivelul Autoritatii Contractante este in implementare proiectul “eORDA – simplificarea procedurilor administrative si facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor si conexe", care are ca obiectiv general imbunataţirea proceselor de lucru si reducerea poverii administrative in domeniul drepturilor de autori si conexe.
Finanţarea pentru contractul de achiziţie publică este asigurată...
La nivelul Autoritatii Contractante este in implementare proiectul “eORDA – simplificarea procedurilor administrative si facilitarea serviciilor publice în mediul digital, în domeniul drepturilor de autor si conexe", care are ca obiectiv general imbunataţirea proceselor de lucru si reducerea poverii administrative in domeniul drepturilor de autori si conexe.
Finanţarea pentru contractul de achiziţie publică este asigurată prin Programutui Operaţional Capacitate Administrativă, cererea de proiecte IP 14/2019 – Sprijin pentru acţiuni de consolidare a capacităţii autorităţilor si instituţiilor publice centrale, din Axa prioritară 1 Administratie publica si sistem judiciar eficiente a Programului Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 – POCA 2014-2020, conform contractului de finanţare nr: POCA/513/1/1/130045.
Potrivit Ghidului solicitantului aferent cererii de finanţare, lansat de Autoritatea de Management a Programului Operaţional Capacitate Administrativă pentru cererea de proiecte IP 14/2019, suma cheltuielilor de tip FEDR nu poate depăşi 7% din valoarea eligibilă a proiectului, la momentul contractării. Cheltuielile de tip FEDR sunt, conform Ghidului Solicitantului, cheltuielile cu mijloacele fixe, echipamente/periferice de calcul absolut necesare implementării proiectului.
Astfel, cheltuielile aferente infrastructurii hardware (echipamente hardware) aprobate în buget pentru cheltuielile de tip FEDR, respectiv pentru achiziţia de echipamente hardware, în această procedură de achiziţie publică, este în valoare de 832,934.00 lei fără TVA. Prin urmare, infrastructura hardware (echipamente hardware) trebuie sa se incadreze in bugetul aprobat, respectiv in valoarea de 832,934.00 lei fără TVA
In aceste conditii, avand in vedere complexitatea cerinţelor tehnice si de calitate care trebuie îndeplinite de Sistemul ce va fi implementat la nivelul Autorităţii contractante, este necesară identificarea cu o acurateţe cât mai mare a cerinţelor tehnice ale infrastructurii hardware (echipamente hardware) necesar a fi achizitionata in cadrul contractului privind achiziţia de “servicii de dezvoltare de solutie informatica la cerere" din cadrul proiectului eORDA, cat si a nivelurilor reale ale preţurilor acestora in vederea incadrarii in bugetul aprobat, astfel încât să se asigure atât maximizarea avantajelor tehnico-economice prin asigurarea unei intensităţi cât mai ridicată a competiţiei.
Se ataşează specificatiile tehnice în varianta draft.