ACORD CADRU FURNIZARE VACCIN PT UZ VETERINAR
Valoarea acordului cadru a celor 6 loturi este de 784.480,00 ron fara TVA .
Valoarea minima/maxima a acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime se regasesc in Caietul de sarcini si anexa la caiet de sarcini privind estimarea atasat in sectiunea Documente.
Estimarea valorii celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru, atas...
ACORD CADRU FURNIZARE VACCIN PT UZ VETERINAR
Valoarea acordului cadru a celor 6 loturi este de 784.480,00 ron fara TVA .
Valoarea minima/maxima a acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime se regasesc in Caietul de sarcini si anexa la caiet de sarcini privind estimarea atasat in sectiunea Documente.
Estimarea valorii celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru, atasat in sectiunea Documente, este:
lot nr.1-Valoarea minima a contractului subsecvent este de 104.800,00 ron - valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 110.040,00 ron RON fara TVA , garantie participare 1.100,00 ron
lot nr.2-Valoarea minima a contractului subsecvent este de 44.000,00 ron -valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 46.200,00 RON fara TVA ,garantie participare 462,00 ron
lot nr.3-Valoarea minima a contractului subsecvent este de 82.500,00 ron -valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 90.000,00 RON fara TVA ,garantie participare 900,00 ron
lot nr.4-Valoarea minima a contractului subsecvent este de 27.750,00 ron -valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 37.000,00 RON fara TVA ,garantie participare 370,00 ron
LOT 5- Valoarea minima a contractului subsecvent este de 72.000,00 ron -valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 81.000,00 RON fara TVA ,garantie participare 810,00 ron
LOT 6- Valoarea minima a contractului subsecvent este de 21.000,00 ron -valoare maxima totala a contractului subsecvent este de 28.000,00 RON fara TVA ,garantie participare 280,00 ron
Durata acordurilor cadru va fi de 24 luni. Termenul limita de solicitare clarificari este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Raspunsul clar si complet va fi transmis cu cel putin 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.