Feedback
I.D.: 32421099

UTILAJ SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI LELESTI, JUDETUL GORJ

Data publicarii
03.12.18 Exista 69.437 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34138000-3
Termenul limita pentru depunere:
17.12.18
Pretul estimativ:
249.462,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1030067.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al contractului de furnizare constă în achiziţionarea unui utilaj (tractor) cu echipamente (lamă de zapada si sararita) aferent proiectului "ACHIZIŢIE UTILAJ SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI LELESTI,JUDETUL GORJ”, finanţat în cadrul PNDR 2014-2020, axa Leader, Masura 19.2, submămasura 7.4, Sprijin pentru investitiile in crearea imbunata...
Obiectivul general al contractului de furnizare constă în achiziţionarea unui utilaj (tractor) cu echipamente (lamă de zapada si sararita) aferent proiectului "ACHIZIŢIE UTILAJ SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI LELESTI,JUDETUL GORJ”, finanţat în cadrul PNDR 2014-2020, axa Leader, Masura 19.2, submămasura 7.4, Sprijin pentru investitiile in crearea imbunatatirea sau extinderea serviciilor locale de baza destinate populatiei rurale, inclusiv a celor de agrement si culturale si a infrastructurii aferente, contract de finantare nr C1920074X209642003210 din 14.09.2018. Termenul de furnizare a bunului este de maxim 60 de zile. Furnizorul are obligaţia de a livra produsul la destinaţia finală indicată de beneficiar, respectând termenul de livrare din oferta depusă. Bunul ofertat trebuie să fie nou. Nu se accepta pentru ofertare bunuri second- hand. Termenul de garanţie oferit va fi de minim 24 luni. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Instructiunile pentru ofertanti (Fisa de Date), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
UTILAJ SI ECHIPAMENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL COMUNEI LELESTI, JUDETUL GORJ  
Pachet 2: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire sediu primarie si consiliul local Lelesti, judetul Gorj" LOT 2 – P+E: “Construire si dotare scoala cu clasele I-IV, sat Capu Campului, nr. 430A, comuna Capu Campului, judet Suceava" 11.09.23
Aparate de iluminat public aferente proiectului “INLOCUIREA CORPURILOR DE ILUMINAT PUBLIC PENTRU EFICIENTIZARE IN COMUNA VAGIULESTI” 25.09.19
Contract Furnizare echipamente digitale pentru Săli de clasă, cabinete, laborator de informatica si laboratoare de stiinte – in cadrul proiectului cu finantare europeana nerambursabila prin PNRR Componenta 15 - “Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Scolii Gimnaziale" Ion Grigoroiu "Lelesti, comuna Lelesti, Judetul Gorj " 17.04.24
Lucrari pentru realizarea investitiei “MODERNIZARE GOSPODĂRIE DE APĂ ŞI REŢEA DISTIBUŢIE APĂ ÎN COMUNA LELEŞTI, JUDEŢUL GORJ" - proiect finantat prin PNI Anghel Saligny. 16.09.24
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "ÎMBUNĂTĂŢIREA IZOLAŢIEI TERMICE A ANVELOPEI SEDIULUI POLIŢIEI MUNICIPIULUI TÂRGU JIU DIN CADRUL INSPECTORATULUI DE POLIŢIE AL JUDEŢULUI GORJ", COD SMIS 127095 28.12.20
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "ÎMBUNĂTĂŢIREA IZOLAŢIEI TERMICE A ANVELOPEI SEDIULUI POLIŢIEI MUNICIPIULUI TÂRGU JIU DIN CADRUL INSPECTORATULUI DE POLIŢIE AL JUDEŢULUI GORJ", COD SMIS 127095 28.12.20
DJCL17 - Reabilitare statie de clorinare si amenajare incinta captare Isvarna. Reabilitare si extindere conducta aductiune Isvarna – Craiova fir II Tronson I  
Furnizarea unui utilaj multifuncţional buldoexcavator acesorizat, pentru servicii publice în COMUNA MUŞETESTI, JUDEŢUL GORJ 03.09.24
lucrari - PROIECTARE SI EXECUTIE pentru investitia MODERNIZARE DJ 672D KM 4+850 (LIMITA COMUNA LELESTI) – KM 11+370 (DJ 672C), COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ” 23.01.18