Feedback
I.D.: 69188835

Upgrade tehnologic sistem informatic Centrala incidentelor de plăţi - CIPBNR

Data publicarii
18.05.22 Exista 996.256 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72540000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.06.22
Pretul estimativ:
621.250,00 RON - 621.250,00 RON
Documente participare:
  1. proiect ctr servicii Upgrade tehnologic sistem informatic Centrala incidentelor de p-semnat.docx
  2. FisaDate_DF1147519.pdf
  3. Formulare-semnat.DOCX
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sistemul informatic Centrala incidentelor de plăţi - CIPBNR este un sistem critic, fiind obligatoriu de accesat de instituţiile de credit din România pentru verificări la momentul primirii la decontare a instrumentelor de debit şi fiind integrat în mare măsură şi în fluxurile de creditare utilizate de bănci pentru verificări în baza de date de incidente de plată. S-a stabilit necesitatea achiziţionării unei soluţii de upgr...
Sistemul informatic Centrala incidentelor de plăţi - CIPBNR este un sistem critic, fiind obligatoriu de accesat de instituţiile de credit din România pentru verificări la momentul primirii la decontare a instrumentelor de debit şi fiind integrat în mare măsură şi în fluxurile de creditare utilizate de bănci pentru verificări în baza de date de incidente de plată. S-a stabilit necesitatea achiziţionării unei soluţii de upgrade penru acest software care să suporte integrarea tehnologiilor actuale. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 7 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare o singura data, cu 4 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor potrivit dispozitiilor art .160 si art.161 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise de operatorii economici interesati prin intermediul SEAP, pana la data limita stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu