Atribuirea unui contract de furnizare produse denumit: "Upgrade software/ hardware serviciu de poştă electronică MS Exchange" - 1 set, ce constă în furnizarea, instalarea, punerea în funcţiune, migrarea, testarea funcţională a soluţiei şi instruirea personalului, în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini nr. 21/1049 din 29.05.2024.
Furnizarea echipamentelor hardware se va face la sediul achizitorului, în maximu...
Atribuirea unui contract de furnizare produse denumit: "Upgrade software/ hardware serviciu de poştă electronică MS Exchange" - 1 set, ce constă în furnizarea, instalarea, punerea în funcţiune, migrarea, testarea funcţională a soluţiei şi instruirea personalului, în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini nr. 21/1049 din 29.05.2024.
Furnizarea echipamentelor hardware se va face la sediul achizitorului, în maximum 45 de zile de la data încheierii contractului, implementarea soluţiei de mesagerie (elaborarea metodologiei de implementare a proiectului conform anexei 2 la caietul de sarcini) se va face în maximum 30 de zile de la data încheierii contractului, iar instalarea, punerea în funcţiune, migrarea, testarea şi instruirea personalului desemnat se va realiza nu mai târziu de 13.12.2024.
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi dinaintea termenului limita stabilit in Anuntul de participare simplificat, pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde numai la solicitarile de clarificari incarcate in SEAP in termenul prevazut, conform prevederilor art. 160 si art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.