Compania Naţională „Imprimeria Naţională” – S.A., cu sediul social în B-dul. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucureşti, este interesată să încheie un contract de furnizare, valabil de la data semnării acestuia de către ambele părţi contractante şi până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale, dar nu mai târziu de 31.12.2019, având ca obiect Upgrade soft echipament tipar digital pentru HP 12000:
Achiziţia upgrade...
Compania Naţională „Imprimeria Naţională” – S.A., cu sediul social în B-dul. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucureşti, este interesată să încheie un contract de furnizare, valabil de la data semnării acestuia de către ambele părţi contractante şi până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale, dar nu mai târziu de 31.12.2019, având ca obiect Upgrade soft echipament tipar digital pentru HP 12000:
Achiziţia upgrade-ului de soft trebuie să asigure activarea unor funcţii suplimentare pentru softul care gestioneaza controlerul echipamentului HP 12000, respectiv:
Funcţie de tipar pentru materiale sintetice;
Mărirea gamei de cerneluri speciale ce se pot utiliza pe acest echipament de tipar;
Funcţie suplimentară de optimizare a calităţii tiparului;
Funcţie suplimentară de diagnosticare automată a situaţiilor determinate de consumabile şi îmbunătăţirea folosirii acestora (PIP, Blanket, BID);
Funcţie suplimentară de îmbunătăţirea procesului de diagnosticare şi reducere a alarmelor false;
Deasemenea upgrade-ul trebuie sa asigure:
îmbunătăţiri ale sistemului Print Care;
îmbunătăţirea duratei de viaţă a consumabilelor;
rezolvarea unor bug-uri depistate de producător în exploatarea softurilor anterioare.
Softul trebuie instalat pe controlerul echipamentului de HP 12000.
Upgrade-ul trebuie să fie făcut la ultima versiune a softului ofertită de producător şi va rezolva unele bug-uri depistate de producător în exploatarea softurilor anterioare şi trebuie să permită încărcarea unor noi tipuri de consumabile(cerneală, blanket, etc.) precum şi a altor versiuni de soft disponibile în viitor.
Suplimentar activităţilor de instalare upgrade soft, furnizorul se obligă să asigure, fără a solicita costuri suplimentare:
instruirea personalului care deserveşte echipamentul respectiv, pentru insuşirea noilor facilităţi de imprimare şi încheierea unui proces verbal de instruire în acest sens, pentru minim 3 persoane.
Echipamentul va fi livrat, de luni până joi, intervalul orar 8:00 – 16:00, iar vineri, în intervalul orar 8:00 – 13:30, la sediul social al achizitorului din B-dul. Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucureşti, România, şi se va instala pe echipamentul de tipar digital HP 12000 în fluxul de producţie din cadrul C. N. „Imprimeria Naţională” – S.A.
Furnizorul va asigura mentenanţă şi întreţinere pe perioada de garanţie a sistemului conform unui grafic propus de acesta.