Feedback
I.D.: 32766680

Uniforme pentru conducatorii de vehicule

Data publicarii
16.12.18 Exista 811.114 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18130000-9
Pretul estimativ:
1.541.376,00 RON - 1.541.376,00 RON
94.632,00 RON - 94.632,00 RON
32.112,00 RON - 32.112,00 RON
59.500,00 RON - 59.500,00 RON
2.856.000,00 RON - 2.856.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Uniforme pentru conducatorii de vehicule (5 loturi), conform caietului de sarcini. Pentru primul contract subsecvent care se va incheia odata cu acordul cadru livrare se va efectua în termen de maxim 45 zile de la stabilirea modelului final conform pct.6.4 din caietul de sarcini, dar nu mai tarziu de 31.12.2018. Pentru prezentarea modelelor conform pct.6.4 din caietul de sarcini, termenul de livrare este de maxim 15 zile. P...
Uniforme pentru conducatorii de vehicule (5 loturi), conform caietului de sarcini. Pentru primul contract subsecvent care se va incheia odata cu acordul cadru livrare se va efectua în termen de maxim 45 zile de la stabilirea modelului final conform pct.6.4 din caietul de sarcini, dar nu mai tarziu de 31.12.2018. Pentru prezentarea modelelor conform pct.6.4 din caietul de sarcini, termenul de livrare este de maxim 15 zile. Pentru urmatoarele contracte subsecvente, livrarea se va efectua conform graficului stabilit de achizitor si acceptat de furnizor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 16 zile. Termenul-limita in care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Uniforme pentru conducatorii de vehicule 10.10.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini  
Contract de servicii intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj 26.09.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini 22.05.18
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Proiectare şi execuţie semnalizare rutieră orizontală şi verticală pe străzile aflate in administrarea Administratiei Domeniului Public Sector 2 03.11.22
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. 03.05.18
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). Achizitia este impartita in 3 (trei) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
CONTRACT DE SERVICII DE CATERING PENTRU GRUP ŢINTĂ (GT)