Feedback
I.D.: 101834329

Uniforme de serviciu si echipamente de protectie

Data publicarii
23.08.24
Coduri CPV
18130000 18143000 18830000
Termenul limita pentru depunere:
24.09.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În temeiul prevederilor Ordinului nr.1120/2024 privind modificarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor nr. 282/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 603/28.VI.2024, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze uniforme de serviciu si echipamente de protecție pentru inspectorii I.S.C.T.R. - (Lot 1 – 3) și are ca obiectiv principal echiparea personalului în timpu...
În temeiul prevederilor Ordinului nr.1120/2024 privind modificarea anexei la Ordinul ministrului transporturilor nr. 282/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 603/28.VI.2024, autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze uniforme de serviciu si echipamente de protecție pentru inspectorii I.S.C.T.R. - (Lot 1 – 3) și are ca obiectiv principal echiparea personalului în timpul exercitării inspecției și controlului asupra transporturilor rutiere și a activităților conexe acestora, și anume inspectorii I.S.C.T.R., care au obligația de a purta uniforma de serviciu cu însemnele specifice și în mod suplimentar echipamentul de protecție, în cazul efectuării acțiunilor de control în trafic. Incheierea unui acord-cadru de furnizare produse țesătorie – Lotul 1, pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 1.800.740,00 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 1.820.860,00 lei fara TVA. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este de 1 echipament complet din produse țesătorie, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este de 358 echipamente complete din produse țesătorie.Incheierea unui acord-cadru de furnizare produse încălțăminte – Lotul 2, pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 229.120,00 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 231.680,00 lei fara TVA. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este de 1 echipament complet din produse încălțăminte, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este de 358 echipamente complete din produse încălțăminte.Incheierea unui acord-cadru de furnizare echipament de protecție – Lotul 3, pe o perioada de 24 luni, cu o valoare estimata a contractului subsecvent cu cea mai mare valoare de 250.600,00 lei fara TVA si valoarea estimata acord-cadru de 253.400,00 lei fara TVA. Cantitatea minimă a contractului subsecvent este de 1 echipament complet de protecție, iar cantitatea maximă a contractului subsecvent este de 358 echipamente complete de protecție.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 12-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu