Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze produsele: tub Rx si camera CCD originale (pentru readucerea la parametrii normali a echipamentului de radiologie ddR Multi System Swissray, situat la sectia a II a spitalului , din Iasi, str Spital Pascanu, nr. 11, instalatie pe care o detine autoritatea contractanta). Produsul reprezinta o piesa/ansamblu al echipamentului mentionat a carui inlocuire conduce la repunerea ...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze produsele: tub Rx si camera CCD originale (pentru readucerea la parametrii normali a echipamentului de radiologie ddR Multi System Swissray, situat la sectia a II a spitalului , din Iasi, str Spital Pascanu, nr. 11, instalatie pe care o detine autoritatea contractanta). Produsul reprezinta o piesa/ansamblu al echipamentului mentionat a carui inlocuire conduce la repunerea in parametrii functionali normali a echipamentului. Repunerea in parametrii functionali, respectiv montajul (punerea in functiune) va fi asigurat de ofertantul castigator. Pretul produsului incluzand si aceste servicii.
Procedura se va finaliza prin incheiarea cu un operator economic a unui contract (furnizare, transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie, pentru readucerea la parametrii normali a echipamentului de radiologie ddR Multi System Swissray, situat la sectia a II a spitalului , din Iasi, str Spital Pascanu, nr. 11), conform listei si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui ambele loturi unui singur castigator prin aplicarea criteriului de atribuire "pretul cel mai scazut" la valoarea totala a ofertei pentru cele doua loturi, motivat de faptul ca urmarim readucerea la parametri normali de functionare a echipamentului de radiologie ddR Multi System Swissray, situat la sectia a II a spitalului , din Iasi, str Spital Pascanu, nr. 11. Solicitam ofertantilor sa depuna oferte pentru ambele loturi.
Termen de livrare: maxim 60 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 3 zile, conform art. 160 din Legea 98 /2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 2-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.