Achiziţie trusa instrumentar bloc operator, respectiv autoclav pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui", cu specificatiile si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
Achiziţia a fost divizată în 7 loturi după cum urmează:
Lot 1 - Trusa instrumentar chirurgie plastica: 1 buc.
Lot 2 - Trusa instrumentar obstetrica ginecologie: 1 buc.
Lot 3 - Trusa instrumentar ortopedie pediatrica: 1 buc.
Lot 4 - Trusa instrumentar...
Achiziţie trusa instrumentar bloc operator, respectiv autoclav pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui", cu specificatiile si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
Achiziţia a fost divizată în 7 loturi după cum urmează:
Lot 1 - Trusa instrumentar chirurgie plastica: 1 buc.
Lot 2 - Trusa instrumentar obstetrica ginecologie: 1 buc.
Lot 3 - Trusa instrumentar ortopedie pediatrica: 1 buc.
Lot 4 - Trusa instrumentar ortopedie: 1 buc.
Lot 5 - Trusa instrumentar chirurgie generala: 1 buc.
Lot 6 - Containere: 1 buc.
Lot 7 - Autoclav: 2 buc.
NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.