Obiectul contractului de investiţie este elaborarea Proiectului Tehnic şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: Transformarea zonei degradate Cubic în zonă de petrecere a timpului liber pentru comunitate în scopul realizării unor acţiuni destinate îmbunătăţirii mediului urban, revitalizării oraşului, regenerării şi decontaminării terenurilor industriale dezafectate (inclusiv a zonelor de reconversie), reducerii poluării ae...
Obiectul contractului de investiţie este elaborarea Proiectului Tehnic şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul: Transformarea zonei degradate Cubic în zonă de petrecere a timpului liber pentru comunitate în scopul realizării unor acţiuni destinate îmbunătăţirii mediului urban, revitalizării oraşului, regenerării şi decontaminării terenurilor industriale dezafectate (inclusiv a zonelor de reconversie), reducerii poluării aerului şi promovării măsurilor de reducere a zgomotului.Prin reabilitarea/reamenajare zonei, se vor aduce îmbunătăţiri la condiţiile de viaţă a populaţiei, respectiv asigurării petrecerii plăcute a timpului liber – prin activităţi de recreere, sportive, de joacă, sau printr-o simplă plimbare – al membrilor comunităţii.Realizarea unui sistem Wi-Fi în zonă, va contribui la petrecerea timpului liber în mod plăcut pentru toate generaţiile comunităţii.Conf prev art 160 (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15 zile.Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu ADR, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu ADR. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, autoritatea contractantă, după primirea notificării din partea ADR -ului, cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă şi/sau ADR nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau ADR au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.