Obiectul prezentei proceduri il constituie achizitia de consumabile de birou ( imprimante, copiatoare , multifuncţionale ) şi anume : tonere şi cartuşe , pentru care entitatea contractanta intentioneaza sa incheie un acord cadru pe o perioada de 2 ani (24 luni), cu contracte subsecvente pe o perioada de 6 luni , in functie de necesitatile achizitorului de la momentul incheierii acestora, defalcate pe loturi astfel:
LOT 1 –...
Obiectul prezentei proceduri il constituie achizitia de consumabile de birou ( imprimante, copiatoare , multifuncţionale ) şi anume : tonere şi cartuşe , pentru care entitatea contractanta intentioneaza sa incheie un acord cadru pe o perioada de 2 ani (24 luni), cu contracte subsecvente pe o perioada de 6 luni , in functie de necesitatile achizitorului de la momentul incheierii acestora, defalcate pe loturi astfel:
LOT 1 – Tonere pentru diferite tipuri de imprimante
Pentru ACORD CADRU :
- valoare minimă : 17.677,63 lei – valoarea maximă 1.323.803,15 lei
- cantitate minimă : 68 buc – cantitate maximă : 6.022 buc.
Pentru CONTRACT SUBSECVENT :
- valoare minimă : 17.677,63 lei – valoarea maximă 331.644,06 lei
- cantitate minimă : 68 buc – cantitate maximă : 1.506 buc.
LOT 2 - Cartuşe pentru diferite tipuri de imprimante.
Pentru ACORD CADRU :
- valoare minimă : 10.742,88 lei – valoarea maximă 153.421,23 lei
- cantitate minimă : 41 buc. – cantitate maximă : 972 buc.
Pentru CONTRACT SUBSECVENT :
- valoare minimă : 10.742,88 lei – valoarea maximă 38.223,17 lei
- cantitate minimă : 41 buc. – cantitate maximă : 241 buc.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 6 zile.
Solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare se va raspunde cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.