Lot 1 – Plita electrica; lot 2 – Tableta, imprimanta cu cerneala solida; lot 3 – Kituri elastomer; lot 4 – Sistem telecomunic; lot 5 – Microscop; lot 6 – generatoare functii; lot 7 – Licenta Windows,Imprimanta laser; lot 8 – Kituri dezv. Arduino; lot 9 – Cartus HP 901XL, cartus HP 337, cartus HP 901, Cartus HP 343, Hârtie copiator; lot 10 – Laptop, tableta, sistem desktop, imprimanta laser, imprimanta inkjet, router, placa ...
Lot 1 – Plita electrica; lot 2 – Tableta, imprimanta cu cerneala solida; lot 3 – Kituri elastomer; lot 4 – Sistem telecomunic; lot 5 – Microscop; lot 6 – generatoare functii; lot 7 – Licenta Windows,Imprimanta laser; lot 8 – Kituri dezv. Arduino; lot 9 – Cartus HP 901XL, cartus HP 337, cartus HP 901, Cartus HP 343, Hârtie copiator; lot 10 – Laptop, tableta, sistem desktop, imprimanta laser, imprimanta inkjet, router, placa retea, HDDext.1TB, HDDext.2TB; Lot 11 – Manusa suport degetare si cabluri de actionare pentru degete; lot 12 – Imprimanta laser, monitor PC, unitate PC, laptop, stick memorie, HDDext.2TB, mouse wireless, router wireless; lot 13 – Sistem mecatronic umanoid emulare miscarilor piciorului., Achizitia publica pentru produsele din prezenta procedura vor avea urmatoarea clauza suspensiva – Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, în sensul ca încheierea contractului de achizitie publica este conditionata de posibilitatea ca executarea contractului (livrarea si punerea în functiune a produselor si receptia lor finala) sa se realizeze pâna pe data 30.11.2015. Având în vedere dispozitiile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta precizeaza ca va încheia contractul de achizitie publica cu ofertantul declarat câstigator, numai în masura în care, la momentul încheierii contractului de achizitie publica, executarea acestuia (livrarea si punerea în functiune a produselor si receptia lor finala) se va realiza pâna pe data 30.11.2015, deoarece perioada pâna la data de 15.12.2015, este o perioada alocata platii produselor achizitionate si alocata realizarii temei si raportului contractului de cercetare (care au la baza produsele ce vor fi achizitionate prin contract). În cazul în care, din motivele prezentate mai sus, autoritatea contractanta nu va ajunge sa încheie contractul de achizitie cu ofertantul a carei oferta a fost stabilita ca fiind câstigatoare, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului în baza art. 209 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica, datorita imposibilitatii realizarii temei si raportului contractului de cercetare si implicit a asigurarii sursei de finantare., Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca autoritatea contractanta si/sau Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice, nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta si/sau Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.