Targului Regional de mestesuguri si artizanat Constanta 2015 ” din cadrul Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului ce va avea loc la Constanta in perioada 02.12.2015 – 06.12.2015 este necesara achizitionarea serviciului „Organizare de targuri si expozitii”, cod CPV 79950000 – 8. Prestatorul va asigura timp de 5 zile in locatia desfasurarii targului din Maritimo Mall Constanta: program 10 - 22 •...
Targului Regional de mestesuguri si artizanat Constanta 2015 ” din cadrul Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului ce va avea loc la Constanta in perioada 02.12.2015 – 06.12.2015 este necesara achizitionarea serviciului „Organizare de targuri si expozitii”, cod CPV 79950000 – 8. Prestatorul va asigura timp de 5 zile in locatia desfasurarii targului din Maritimo Mall Constanta: program 10 - 22 • spatii expozitionale tip boxa intre 15 si 20 de boxe, cu dimensiunea intre 7-10 mp pe boxa (dimensiunile fiind estimative, existand posibilitatea modificarii acestora in functie de necesitatile participantilor ). •spatiu special amenajat ptr OTIMMC Constanta pentru promovarea activitatii institutiei si a evenimentului organizat; fiecare boxa trebuie sa cuprinda urmatoarele dotari : •mese ptr prezentare produse, in functie de necesitatea participantului; •scaune, in functie de necesitatea participantului; •sursa de electricitate /220 v/3 prize •cos gunoi •pazie cu numele firmei participante pentru fiecare boxa . B.Prestatorul va asigura promovarea targului, ce va consta in : ?servicii de reclama si publicitate: asigurand manualul de identitatea vizuala a evenimentului (creare logo, fonturi si uloare) Creare website pentru promovarea oficiului, a Targului si a participantilor la eveniment care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: modul administrare proprie, formular de contact, gazduire min 1 an, design unic specific Targului care sa reflecte tematica, SEO, sa fie responsive, sectiune prezentare editie precedenta, sectiune prezentare activitatea Oficiului.promovarea zilnica pe retele de socializare tip facebook/ instagram/google plus cu minim 14 zile inainte de eveniment; postarile despre Targul de mestesuguri si despre atelierele de lucru pentru copii se vor face pe toata durata desfasurarii targului;Intocmire „Ghid participanti” – care sa cuprinda : date de contact pentru fiecare expozant, tip activitate, scurta prezentare a activitatii, fotografii produse, activitate perticipant. De asemenea Ghidul va cuprinde si pagini pentru promovarea activitatii OTIMMC CONSTANTA. Ghidul va contine min 30 de paginii si va fi editat color in 2500 exemplare.