Prezentare “Tara V2015 – Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice pentru copii cu CES”
Program software educational de invatare a limbajului pentru copiii cu autism, copii cu deficiente mintale, ADHD, hipoacuzici, surzi si copii cu intarzieri in dezvoltarea limbajului
Neurorezonanta sonora – un concept unic in terapia copiilor TSA si eficacitate demonstrata
„Rezultatele pe care le obţinem nu doar că sunt fără p...
Prezentare “Tara V2015 – Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice pentru copii cu CES”
Program software educational de invatare a limbajului pentru copiii cu autism, copii cu deficiente mintale, ADHD, hipoacuzici, surzi si copii cu intarzieri in dezvoltarea limbajului
Neurorezonanta sonora – un concept unic in terapia copiilor TSA si eficacitate demonstrata
„Rezultatele pe care le obţinem nu doar că sunt fără precedent, dar ele sunt şi revoluţionare. Implicaţiile şi efectele sunt incredibile – explorarea creierului are o importanţă colosală, nu numai pentru combaterea dizabilităţilor de învăţare, ci şi pentru potenţarea tuturor funcţiilor creierului. Am observat că depresia, anxietatea, insomnia, epilepsia şi practic orice disfuncţie mentală sunt cauzate de lipsa coerenţei la nivelul creierului. Folosind dispozitive de stimulare cerebrală, putem readuce creierul la cea mai performantă stare de funcţionare. Sună fantastic, dar ceea ce descoperim poate schimba radical viaţa tuturor oamenilor de pe Planetă.”- Dr. Siegfried Othmer, cercetător ştiinţific la Institutul EEG, Woodland Hills, California, şi preşedinte al diviziei de neurofeedback din cadrul Asociaţiei pentru Psihologie Aplicată şi Biofeedback
Obiectivul terapiei utilizand programul Tara V2015 este comunicarea spontanã cu sens, iar pentru copiii cu intarzieri de limbaj este încurajatã utilizarea modurilor alternative de comunicare: imaginile, desenele, pictogramele, limbajul makaton. Aceste strategii comp