Contractul are drept scop îmbunătăţirea condiţiilor necesare desfăşurării procesului educaţional atât pentru elevi cât şi pentru cadrele didactice, în contextul crizei pandemice create de răspândirea virusului SARS-CoV-2 prin dotarea unităţilor de învăţământ aflate pe raza UAT Comuna Năruja, cu echipamente IT mobile de tip tableta si dispozitive electronice (dotarea sălilor de clasa precum si sprijinirea cadrelor didactice ...
Contractul are drept scop îmbunătăţirea condiţiilor necesare desfăşurării procesului educaţional atât pentru elevi cât şi pentru cadrele didactice, în contextul crizei pandemice create de răspândirea virusului SARS-CoV-2 prin dotarea unităţilor de învăţământ aflate pe raza UAT Comuna Năruja, cu echipamente IT mobile de tip tableta si dispozitive electronice (dotarea sălilor de clasa precum si sprijinirea cadrelor didactice cu echipamente specifice) necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, in contextul crizei cauzate de raspandirea virusului SARS-CoV-2.
1. Achizitia de echipamente IT si dispozitive electronice pentru elevii şi cadrele didactice care îşi desfăşoară activitatea la Scoala Gimnaziala “Barbu Stefanescu Delavrancea" Naruja.
2. Achizitia de echipamente IT si dispozitive electronice pentru elevii şi cadrele didactice care îşi desfăşoară activitatea la Scoala Primara “Podu Narujei".
Pentru cele două unităţi de învăţământ se vor achiziţiona 154 buc. tablete pentru uz şcolar cu acces la internet, respectiv 79 buc. dispozitive electronice (17 laptopuri, 9 table interactive, 9 routere wireless, 9 camere web conferinţă, 9 proiectoare, 9 ecrane de protecţie, 17 tablete grafice) necesare desfăşurării activităţii didactice în mediu on-line împărţite în trei loturi:
Lot 1 - Tablete pentru uz şcolar;
Lot 2 - Echipamente/dispozitive electronice de tip Laptop;
Lot 3 - Echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediul on-line.
Toate cheltuielile de transport, instalare, testare şi punere în funcţiune a acestor echipamente sunt în sarcina furnizorului.
Valoarea estimată a contractului este de 374.377,48 lei, fără TVA, din care:
Lot 1 - Tablete pentru uz şcolar: 186.101,30 lei, fără TVA, din care 77 lei reprezentă Taxa de timbru verde:
- TABLETE şcolare (În valoarea de achiziţie a tabletelor pentru uz şcolar vor fi incluse şi cheltuieli cu abonamentul lunar la internet pentru o perioadă de minimum 24 de luni) - 1.207,95 lei/buc., la care se adaugă 0,50 lei/buc. Taxă timbru verde;
Lot 2 - Echipamente/dispozitive electronice de tip Laptop: 51.803,25 lei, fără TVA, din care 34 lei reprezentă Taxa de timbru verde:
- LAPTOP - 3.045,25 lei/buc., la care se adaugă 2,00 lei/buc. Taxă timbru verde;
Lot 3 - Echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii didactice în mediul on-line: 136.472,93 lei, fără TVA, din care 251,23 lei reprezentă Taxa de timbru verde:
- TABLĂ INTERACTIVĂ - 8.120,67 lei/buc., la care se adaugă 15,97 lei/buc. Taxă timbru verde;
- ROUTER WIRELESS - 609,05 lei/buc., la care se adaugă 1,00 lei/buc. Taxă timbru verde;
- CAMERĂ WEB CONFERINŢĂ - 2.030,13 lei/buc., la care se adaugă 1,00 lei/buc. Taxă timbru verde;
- PROIECTOR - 2.030,03 lei/buc., la care se adaugă 2,00 lei/buc. Taxă timbru verde;
- ECRAN PROIECŢIE - 812,03 lei/buc., la care se adaugă 7,00 lei/buc. Taxă timbru verde;
- TABLETE GRAFICE - 812,03 lei/buc., la care se adaugă 0,50 lei/buc. Taxă timbru verde.
Preţurile unitare sunt preţuri maximale care nu pot fi depăşite.
Solicitarile de clarificari referitoare la documentatia de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP, la Sectiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 7 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Întrebari" si la Sectiunea "Documentatie si Clarificari" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 5 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea nr. 98 /2016.