Feedback
I.D.: 95037184

Table de oţel

Data publicarii
25.03.24 Exista 338.981 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39292100-6
Termenul limita pentru depunere:
04.04.24
Pretul estimativ:
142.849,92 RON - 617.957,76 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1209002.pdf
  2. Caiet de sarcini si anexe.PDF
  3. Caiet Sarcini TABLE OTEL_27.02.2024.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia presupune încheierea unui acord-cadru (cu maxim 3 operatori economici), cu obiectul descris în detaliu în caietul de sarcini nr. 2335/28.02.2024, respectiv “Table de oţel“. Obiectul Caietului de sarcini reprezintă enunţarea cerinţelor minime ale autorităţii contractante. Durata acordului-cadru: 12 luni, cu posibilitatea de prelungire, prin act adiţional, conform dispoziţiilor legale în materie de achiziţii public...
Achiziţia presupune încheierea unui acord-cadru (cu maxim 3 operatori economici), cu obiectul descris în detaliu în caietul de sarcini nr. 2335/28.02.2024, respectiv “Table de oţel“. Obiectul Caietului de sarcini reprezintă enunţarea cerinţelor minime ale autorităţii contractante. Durata acordului-cadru: 12 luni, cu posibilitatea de prelungire, prin act adiţional, conform dispoziţiilor legale în materie de achiziţii publice. Părţile au dreptul, pe durata Acordului-Cadru/ a Contractului Subsecvent, de a conveni modificarea şi/sau de a completa clauzele acestora, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, fără a afecta caracterul general al Contractului Subsecvent, în limitele Legii şi în aplicarea prevederilor prevăzute de art. 221-222 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu prevederile din Contractul Subsecvent sau al Acordului-cadru. Obiectul Caietului de sarcini reprezintă enunţarea cerinţelor minime ale autorităţii contractante. Livrarea produselor se face pe bază de comandă în termen de maxim 30 zile calendaristice de la emiterea comenzii. Livrarea se va face la adresa menţionată în comandă, Depozit Danubiana sos. Olteniţei nr. 181, hala 3, Popeşti Leordeni, Ilfov. Termenul limită până la care operatorii economici pot transmite în SEAP solicitări de clarificări este cel târziu în a 5 - a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări – în a 4 -a zi înainte de termenul limită stabilit prin Anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici în termenul limită enunţat anterior. Motivul principal pentru care se încheie acord-cadru cu 3 operatori economici este de a minimiza riscul neexecutării acordului-cadru, în situaţia în care operatorul economic căruia Autoritatea contractantă îi transmite o solicitare pentru încheierea unui contract subsecvent nu are capacitatea de a răspunde acestei solicitări, deoarece cantitatea care face obiectul contractului depăşeşte cantitatea estimată sau intervine propria sa culpă. În acest sens, Autoritatea contractantă are posibilitatea de a se adresa promitentului-contractant clasat pe locul 2. Dacă promitentului-contractant clasat pe locul 2 nu are capacitatea de a răspunde acestei solicitări, deoarece cantitatea care face obiectul acordului-cadru depăşeşte cantitatea estimată sau intervine propria sa culpă, Autoritatea contractantă are posibilitatea de a se adresa promitentului-contractant clasat pe locul 3. Astfel, decizia de a atribui contractele subsecvente fără reluarea competiţiei este motivată de necesitatea obţinerii produselor într-un timp cât mai scurt de la solicitarea autorităţii contractante. Contractele subsecvente aferente acordului-cadru se vor semna în funcţie de necesităţile Autorităţii contractante. Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 71.460,48 lei, fară TVA. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: 107.155,20 lei, fară TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu