Feedback
I.D.: 62095292

SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709

Data publicarii
20.10.21 Exista 1.018.026 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212445-0
Termenul limita pentru depunere:
20.10.21
Pretul estimativ:
6.620.000,00 RON - 6.620.000,00 RON
Documente participare:
  1. EN1031747.docx
  2. EN1031651.docx
  3. EN1031650.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acestei achiziţii îl reprezintă achiziţionarea următoarelor categorii de servicii: Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC), respectiv furnizarea de servicii de dezvoltare/actualizare de aplicaţii software la comandă, configurare baze de date şi migrare structuri de date pentru dezvoltarea PEAPC. Contractul vizează: • crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualiz...
Obiectul acestei achiziţii îl reprezintă achiziţionarea următoarelor categorii de servicii: Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC), respectiv furnizarea de servicii de dezvoltare/actualizare de aplicaţii software la comandă, configurare baze de date şi migrare structuri de date pentru dezvoltarea PEAPC. Contractul vizează: • crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualizarea unei aplicaţii electronice pentru etapa de planificare a achiziţiilor centralizate, inclusiv integrarea aplicaţiilor existente la nivelul ONAC, respectiv Registrul Utilizatorilor şi formularele de colectare a necesităţilor; • crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualizarea unei aplicaţii electronice pentru etapa post-atribuire a acordurilor-cadru şi a contractelor subsecvente; • asigurarea interoperabilităţii/integrării cu sistemele, platformele, bazele de date şi aplicaţiile electronice dezvoltate de principalele instituţii partenere ale ONAC în planificarea, derularea şi monitorizarea procedurilor de achiziţii publice centralizate. Contractantul va realiza următoarele activităţi: A. Planificarea implementării proiectului Contractantul va elabora, prezenta, revizui şi finaliza un Plan de Implementare a Proiectului care să prevadă în detaliu termenele şi resursele necesare pentru îndeplinirea obiectivelor proiectului. B. Elaborarea specificaţiilor Împreună cu ONAC, Contractantul va realiza o analiză detaliată a Cerinţelor Funcţionale descrise prin Caietul de sarcini, ţinând cont de contextul organizaţional, operaţional, legislativ şi tehnologic al ONAC. În urma analizei, Contractantul va descrie, documenta şi prezenta spre aprobarea ONAC specificaţiile generale, funcţionale şi non-funcţionale ale sistemului care urmează a fi dezvoltat şi implementat de Contractant. Specificaţiile vor fi elaborate la un nivel de cuprindere şi de detaliu care să permită Contractantului dezvoltarea, configurarea, testarea, instalarea şi integrarea aplicaţiilor individuale şi a PEAPC în ansamblul său. C. Dezvoltarea şi implementarea aplicaţiilor electronice Contractantul va dezvolta şi va implementa aplicaţiile electronice necesare îndeplinirii cerinţelor şi specificaţiilor aprobate de ONAC, conform graficului agreat. D. Integrarea sistemului Contractantul va realiza integrarea tehnică a aplicaţiilor dezvoltate cu sistemul şi platformele de lucru ale ONAC. Contractantul va realiza integrarea/interoperabilitatea/interconectarea cu sistemele terţe stabilite cu ONAC în etapa de finalizare a specificaţiilor. E. Tranziţie, roll-out, migrare baze de date Contractantul va asigura toate operaţiunile necesare tranziţiei aplicaţiilor dezvoltate şi implementate pe infrastructura IT a ONAC. F. Testare Contractantul va îndeplini toate obligaţiile legate de testarea PEAPC în vederea recepţiei, conform cerinţelor din Caietul de Sarcini; G. Instruirea personalului pentru utilizare Contractantul va îndeplini toate obligaţiile legate de instruirea personalului desemnat de ONAC, conform cerinţelor din Caietul de Sarcini; H. Suport tehnic şi mentenanţă Contractantul va îndeplini toate obligaţiile legate de serviciile de suport tehnic şi mentenanţă preventivă şi corectivă, conform cerinţelor din Caietul de Sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Achiziţionarea unui Sistem Informatic pentru Administrarea Activităţii de Inspecţii şi Controale a Agenţiei Naţionale pentru Pescuit şi Acvacultură  
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753 25.03.22
Implementarea unui sistem informatic de management online a parcursului academic al studenţilor (MOPAS) şi Servicii post-implementare  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20