Servicii proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., Asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GIMNAZIALA NR.1 IZVOARELE, COMUNA IZVOARELE, JUDETUL GIURGIU“
Valoare estimata de 10.601.080,04 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată C + M 9.010.970,22 lei fără TVA (din care 89.217,53 lei fara TVA Lucrari de constructii şi instalatii aferente organizarii de sa...
Servicii proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., Asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări aferente proiectului: "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GIMNAZIALA NR.1 IZVOARELE, COMUNA IZVOARELE, JUDETUL GIURGIU“
Valoare estimata de 10.601.080,04 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată C + M 9.010.970,22 lei fără TVA (din care 89.217,53 lei fara TVA Lucrari de constructii şi instalatii aferente organizarii de santier);
- valoarea estimată pentru serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului 305.514 lei fara TVA
- valoarea estimată echipamente tehnologice şi functionale care necesită montaj – 807.881,82 lei fara TVA;
- valoarea estimată dotări – 396.793 lei fara TVA;
- valoare estimată active necorporale – 79.921 lei fără TVA
IMPORTANT: Fac obiectul prezentei proceduri următoarele dotări:
- Dotări, conform devizului general, cap. 4, subcap. 4.5 şi 4.6.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, respectiv 552.123,73 lei fără TVA, precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cumodificările şi completările ulterioare.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 13 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.