Obiectul contractului Servicii de Supervizare "EXECUTIE LUCRARI DRUM EXPRES CRAIOVA-PITESTI, TRONSON 1 - RELICITARE" va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini şi ale legislaţiei în domeniu.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (...
Obiectul contractului Servicii de Supervizare "EXECUTIE LUCRARI DRUM EXPRES CRAIOVA-PITESTI, TRONSON 1 - RELICITARE" va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini şi ale legislaţiei în domeniu.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.
In conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă optează pentru achiziţionarea ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziţie publică în cuantum de 2.515.553,68 lei fara TVA, valoarea reprezentand 20% din valoarea estimată a contractului (fără sumele provizionate si rezerve de implementare). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii similare) este de 16.466.098,94 lei fără TVA.
Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016.