Obiectivul general al acordului cadru îl reprezintă îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetăţeni, prin continuarea şi/sau realizarea de investiţii de anvergură, premergător demarării investiţiilor, autoritatea/autorităţile contractantă/e trebuie să contracteze servicii de elaborare de documentaţii tehnico-economice.
Autoritatea Contractantă intenţionează să adopte măsuri care vor duce la îmbunătăţirea nivelului de...
Obiectivul general al acordului cadru îl reprezintă îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetăţeni, prin continuarea şi/sau realizarea de investiţii de anvergură, premergător demarării investiţiilor, autoritatea/autorităţile contractantă/e trebuie să contracteze servicii de elaborare de documentaţii tehnico-economice.
Autoritatea Contractantă intenţionează să adopte măsuri care vor duce la îmbunătăţirea nivelului de trai, măsuri care vor necesita ample lucrări de constructii obiective noi, intervenţii, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor.
Lucrările de construcţie pentru care se intenţionează achiziţionarea serviciilor de întocmire a documentaţiilor tehnico-economice se clasifică în 6 direcţii principale de investiţie:
• Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii urbane;
• Protecţia mediului şi gestionarea ecologică a teritoriului;
• Creşterea calităţii locuirii;
• Soluţiile "smart" în folosul comunităţii urbane;
• Susţinerea mediului de afaceri existent;
• Dezvoltarea turismului urban.
Obiectul prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanţi a serviciilor descrise prin caietul de sarcini, respectiv documentaţii tehnico- economcie necesare şi obligatorii pentru realizarea investiţiilor vizate de autoritatea contractantă.
Durata contractelor subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a acordului cadru poate depăşi durata acordului cadru şi se întinde până la finalizarea completă a activităţilor ce constituie obiectul acestora, luând în calcul orice forme de prelungire, perioadă de garanţie, remediere a defecţiunilor etc.
Descrierea serviciilor este detaliata în Caietul de sarcini, în care se regăsesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 85.295.000,00 lei
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificările solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.