Feedback
I.D.: 61893457

SUSPENDATA - Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă

Data publicarii
14.10.21 Exista 91.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72252000-6 72212311-2
Termenul limita pentru depunere:
12.10.21
Pretul estimativ:
840.800,00 RON - 840.800,00 RON
Documente participare:
  1. EN1031414.docx
  2. incheiere suspendare-semnat.pdf
  3. contestatie-semnat.pdf
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al contractului îl constituie “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă", respectiv realizarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back office (adaptarea procedurilor inte...
Obiectivul general al contractului îl constituie “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă", respectiv realizarea de proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) cat si front office. Obiectivele specifice sunt următoarele: - Digitalizarea proceselor de administrare a documentelor la nivelul UAT jud Dâmboviţa având ca scop reducerea birocraţiei pentru cetăţeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetăţeni implementate - Retro-digitalizarea documentelor din arhiva UAT judeţul Dâmboviţa ce are ca scop arhivarea de copii digitale ale documentelor tradiţionale existente in arhiva instituţiei, care prezintă valoare operaţională în prezent Volumul estimat al documentelor supuse procesului de retro-digitalizare este de aproximativ 800 ml. Având în vedere ca 1ml de documente conţine aproximativ 6.000 file A4, iar tarifele de scanare diferă in funcţie de formatul filelor, autoritatea a estimat ca sunt necesare servicii de scanare documente pentru: - 4.555.000 file A4 – format ADF - 48.000 file A4 – format Flatbad - 240.000 file A3 – format ADF - 2.400 file A3 – format Flatbad - 35.000 indexuri Descrierea activităţilor: Pentru realizarea contractului având ca obiect “Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă" care face obiectul achiziţiei sunt necesare prestarea următoarelor activităţi: Activitatea 1 – furnizarea unei soluţii/aplicaţii informatice care sa asigure administrarea electronica a documentelor create sau primite, pentru uz intern în cadrul instituţiei Soluţia/aplicaţia informatică ce va asigura administrarea electronică a documentelor pentru CJ Dâmboviţa, va respecta obligatoriu toate prevederile legale în vigoare, referitoare la arhivarea documentelor în forma electronică (Legea nr. 135/2007, Ordinul MCSI nr. 493/2009, LEGE nr. 455/2001, Lege nr. 451/2004, Ordinul MCSI nr. 492/2009, Ordinul Nr. 3512/2008, Ordinul Nr. 882/2012, OG nr. 8/2013, Legea nr. 148/2012 etc.), precum şi toate celelalte prevederi referitoare la organizarea şi funcţionarea Arhivelor Naţionale ale României. Activitatea 2 - crearea arhivei digitale Această activitate are ca scop achiziţionarea de servicii de scanare si procesare a documentelor din arhivă. 1.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 20 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA Orice solicitare de clarificare transmisa după data menţionată la punctul 1, va pune Autoritatea Contractanta in imposibilitatea de a oferi un răspuns in termenul menţionat la punctul 2, drept urmare, orice solicitare de clarificare transmisa in afara termenului menţionat va fi considerata tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă 12.10.21
Servicii de consultanta IT pentru dezvoltare si configurare aplicaţii informatice 11.10.21
Servicii de digitalizare si retro-digitalizare a arhivei pentru documentele cu valoare operaţională prezentă  
Digitalizarea serviciilor comunei Cândeşti 18.09.23
Servicii de implementare a unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru în cadrul Municipiului Târgovişte prin proiectul "Servicii de integrare şi dezvoltare pentru digitalizarea activităţii Primăriei Municipiului Târgovişte"- PMT-2023-P-001, Cod unic de identificare: 4279944-2023-4.1 03.03.23
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual" 12.04.24
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediul ANCOM din Targoviste, str. I.H.Radule 12.05.22
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediul ANCOM din Targoviste, str. I.H.Radule 26.05.22
Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,REALIZARE PIAŢĂ PUBLICĂ ŞI PIAŢĂ COMERCIALĂ TRADIŢIONALĂ ÎN COMUNA ŞOTÂNGA, JUDEŢUL DÂMBOVIŢA, ETAPA II- SISTEMATIZARE CENTRU CIVIC"