• Servicii de arhivare fizică şi electronică (preluarea, transportul, manipularea, pregătirea fondului arhivistic, prelucrarea arhivistică, restaurare — acolo unde este cazul, scanare şi indexare) a documentelor, la sediul Beneficiarului — pentru toate documentele de şcolaritate precum şi pentru documentele Direcţiei Resurse Umane si Directiei Economice;
• Arhivarea electronică a documentelor prin intermediul unei soluţ...
• Servicii de arhivare fizică şi electronică (preluarea, transportul, manipularea, pregătirea fondului arhivistic, prelucrarea arhivistică, restaurare — acolo unde este cazul, scanare şi indexare) a documentelor, la sediul Beneficiarului — pentru toate documentele de şcolaritate precum şi pentru documentele Direcţiei Resurse Umane si Directiei Economice;
• Arhivarea electronică a documentelor prin intermediul unei soluţii software de arhivare electronică, furnizată dintr-un centru de date autorizat conform legii 135/2007;
• Furnizarea de licenţe perpetue de utilizare a soluţiei software de arhivare electronică, Beneficiarul având drept de utilizare a soluţiei nelimitat în timp ;
• Furnizarea infrastructurii specifice de stocare a datelor respectând cerinţele tehnice impuse prin legea 135/2007;
• Suport pentru instalarea şi configurarea soluţiei software de arhivare electronică pe infrastructura pusă la dispoziţie de Beneficiar;
• Suport pentru autorizarea Beneficiarului ca furnizor autorizat de servicii de arhivare electronică (in conformitate cu legea 135/2007);
• Pregătirea fondului arhivistic şi prelucrarea arhivistică a documentelor, conform prevederilor legii 16/1996 şi Instrucţiuni privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217/ 23.05.1996.
Având în vedere dispoziţiile legale aplicabile în raport cu necesităţile Autorităţii Contractante, de valoarea estimată şi de intenţia de atribuire a unui acord-cadru pentru o durată de 48 de luni pentru atribuirea contractului de SERVICII DE DIGITALIZARE ŞI ARHIVARE ELECTRONICĂ ŞI FIZICĂ, procedura aplicabilă este Licitaţie Deschisă.
De asemenea, având în vedere valoarea estimată a acordului-cadru, respectiv valoarea minimă de 3.184.853,00 lei fără TVA şi valoarea maximă a acordului cadru este 6.273.231,00 lei fără TVA, determinate prin estimarea cantităţilor minime şi maxime necesare, procedura aplicabila este determinata de Licitaţia Deschisă.
Licitaţia deschisa se va finaliza prin încheierea unui acord cadru , cu un singur operator economic, pe o perioada de 48 luni.
Descrierea detaliată a serviciilor şi cantităţilor solicitate se regăsesc în caietul de sarcini - parte a documentaţiei tehnice. Serviciile ofertate trebuie să respecte cerinţele minime impuse prin Caietul de sarcini. Acestea sunt considerate minimale şi obligatorii.
Număr de zile pana la care se pot furniza clarificări solicitărilor de clarificări, înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10