Obiectul contractului Servicii de consultanta de supervizare si dirigentie de santier pentru realizarea investitiilor derulate de Primaria Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor di...
Obiectul contractului Servicii de consultanta de supervizare si dirigentie de santier pentru realizarea investitiilor derulate de Primaria Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare şi execuţie a lucrărilor, cât şi pe parcursul perioadei de garanţie a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile şi pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează şi execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, în special în ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea şi costul proiectarii şi al lucrărilor :
- Lucrari de reabilitare termica cladiri si blocuri de locuinte;
- Lucrari de reparatii curente, reparatii capitale, consolidari, modernizari cladiri (ex : scoli, licee, gradinite, crese, administrative, birouri, etc);
- Lucrari de constructie cladiri noi;
- Lucrari de infrastructura rutiera : strazi, alei, bulevarde, parcari, tramvai, etc.
- Lucrari de infrastructura edilitara : retele electrice, termice, gaze, apa-canal, telecomunicatii, iluminat public, etc.
Durata totala a acordului cadru este de 48 luni.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta acordul-cadru, suplimentarea putand a fi realizata atat valoric cat si cantitativ (baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor). Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul/opţiunea de a suplimenta baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor şi valoarea serviciilor estimate la nivelul documentaţiei de atribuire, cu până la maxim 50% din baza de determinare/calcul a intinderii serviciilor, estimată iniţial si respectiv valoarea estimată iniţial. Procentul ofertat iniţial pe fiecare tip de serviciu in parte va fi cel la care se pot achiziţiona suplimentar servicii în baza clauzei de revizuire, acesta fiind cel din propunerea financiară (ajustat după caz conform formula de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent, fara a depasi pragurile corespunzatoare prevazute de art. 7 alin. 1 Legea nr. 98/2016 pentru tipul de procedura derulat. Modificarea prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.