Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Pr...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Servicii de arhivare fizică, scanare şi prelucrare în vederea indexării digitale a documentelor gestionate de Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.)".
În cadrul acestei proceduri Asocierea de Autorităţi Contractante formată din Primăria Sector 5, Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.) în temeiul Protocolului de Asociere nr. 107041/ 04.10.2021 îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Beneficiar în cadrul Contractului.
Obiectul acordului cadru constă în prestarea de servicii de arhivare fizică şi digitizare a documentelor. Astfel, obiectivul principal al viitoarelor contracte este acela de a asigura păstrarea documentelor create sau deţinute de către Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti (Primăria), Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale Sector 5 (D.I.T.L.) şi de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (D.G.A.S.P.C.), cu respectarea dispoziţiilor Legii nr. 16/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – Legea Arhivelor Naţionale, şi de a asigura prelucrarea documentelor digitizate, cu asigurarea inclusiv a sistemului de arhivare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire cu cel puţin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.