Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect achizi?ia serviciilor de între?inere, actualizare a infrastructurii HW/SW, extindere/dezvoltare software pentru subsistemele integrate (adaptari la modificarile l...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect achizi?ia serviciilor de între?inere, actualizare a infrastructurii HW/SW, extindere/dezvoltare software pentru subsistemele integrate (adaptari la modificarile legislative, actualizari în func?ie de modificari organiza?ionale, îmbunata?iri ?i extinderi ale modulelor existente), asisten?a ?i suport tehnic pentru Sistemul Integrat de Mediu („SIM”), mentenan?a evolutiva, servicii instalare, configurare, testare si conexe (inclusiv instruire) pentru alte cerin?e si upgrade-uri aferente infrastructurii ITC a ANPM.
În acest sens, obiectivul general al acordului-cadru este reprezentat de men?inerea ?i extinderea func?ionalita?ilor SIM, dupa cum urmeaza:
- În cadrul lotului 1 – se vor achizi?iona servicii suport pentru infrastructura hardware, software de baza, actualizari ale produselor „End of Support”, servicii conexe de instalare, configurare, testare, instruire etc.
- În cadrul lotului 2 – se vor achizi?iona servicii privind dezvoltari software, testarea ?i migrarea aplica?iilor SIM, servicii de mentenanta reactiva/evolutiva aplicatii specializate dezvoltate în SIM etc.
- În cadrul lotului 3 – se vor achizitiona servicii de suport operational, mentenanta si asistenta tehnica hardware, software de baza, exclusiv aplicatii specializate dezvoltate in SIM, servicii de tip call-center, servicii de instruire personal etc.
- În cadrul lotului 4 – se vor achizitiona servicii privind implementarea unei platforme integrate pentru investigatii si alertare în ceea ce prive?te evenimentele de securitate, servicii de instalare, configurare, instruire, suport producator tip 8x5 sau 24x7, servicii de mentenanta evolutiva si upgrade-uri
- În cadrul lotului 5 – se vor achizi?iona servicii suport producator si asistenta tehnica, mentenanta proactiva/preventiva, upgrade-uri ?i adaptari ale subsistemului de management economico-financiar, mentenanta evolutiva, servicii de instalare, configurare, testare, instruire etc.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informa?ii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire. În masura în care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 13 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.