Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele P.A.C., P.O.E., P.T, D.E, As-built, inclusiv elaborare...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele P.A.C., P.O.E., P.T, D.E, As-built, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi acordurilor, a studiilor şi expertizelor necesare) şi realizarea pe baza acestora a lucrărilor pentru "Reabilitarea şi modernizarea infrastructurii portuare a Portului Sulina", cu asigurarea inclusiv a serviciilor de verificare a proiectului şi a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.
În acest sens a fost elaborat un Studiu de fezabilitate prin intermediul căruia este identificată soluţia tehnico-economică de principiu ce va sta la baza realizării obiectivului de investiţii.
Obiectul contractului supus prezentei proceduri constă în achiziţionarea:
1. serviciilor de proiectare (cum ar fi întocmirea P.A.C., P.O.E., P.T, D.E, As-built, a documentaţiilor pentru obţinerea de acorduri şi avize, a proiectelor tehnice, a detaliilor de execuţie şi a oricăror documente/studii necesare elaborării acestora, inclusiv verificarea tehnică de specialitate a proiectului şi asistenţa tehnică din partea proiectantului) şi
2. execuţia de lucrări (cum ar fi reabilitare infrastructură portuară curentă; reabilitare estacade existente; reabilitare dana pentru mărfuri; refacere reţea de distribuţie energie electrică, prize de cheu şi iluminat public; facilităţi stingere incendii; reţea alimentare cu apă şi de canalizare; şopron adăpostire pasageri şi alte elemente de mobilier urban (bănci, coşuri de gunoi); toalete publice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.