Feedback
I.D.: 93791121

SUSPENDATA - "Staţii de reîncărcare autovehicule electrice" - achiziţie cu proiectare, montaj, operare si mentenanţă a echipamentelor

Data publicarii
27.02.24 Exista 122.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31681500-8 45311200-2 71321000-4
Termenul limita pentru depunere:
20.03.24
Pretul estimativ:
19.567.732,50 RON - 19.567.732,50 RON
Documente participare:
  1. Contestatie nr. 23 din 23.02.2024.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti_Statii de reincarcare.pdf
  3. Formular propunere tehnica_Statii de reincarcare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea achiziţiei publice: "Staţii de reîncărcare autovehicule electrice" - achiziţie cu proiectare, montaj, operare si mentenanţă a echipamentelor . Autoritatea contractantă doreşte să atribuie un contract de achizitie pentru 159 buc de statii electrice de reîncărcare, având ca obiect furnizarea de echipamente, proiectarea, montajul, marcarea locurilor de parcare care deservesc reîncarcarea autovehiculelor electrice,...
Descrierea achiziţiei publice: "Staţii de reîncărcare autovehicule electrice" - achiziţie cu proiectare, montaj, operare si mentenanţă a echipamentelor . Autoritatea contractantă doreşte să atribuie un contract de achizitie pentru 159 buc de statii electrice de reîncărcare, având ca obiect furnizarea de echipamente, proiectarea, montajul, marcarea locurilor de parcare care deservesc reîncarcarea autovehiculelor electrice, mentenanta, operarea si plata serviciilor oferite, în locaţiile prevăzute în lista care face parte integrantă a caietului de sarcini. Valoarea estimata TOTALA de 19.567.732,50 lei fara TVA. Toate costurile aferente furnizării şi montajului staţiilor trebuie să se încadreze în valoarea estimată a achiziţiei. Termenul de execuţie a contractului este de 15 luni calendaristice impartite dupa cum urmeaza: - 2 luni calendaristice de la semnarea contractului pentru proiectare (inclusiv verificare); - 1 luna calendaristica de la predarea proiectului pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare; - 12 luni calendaristice pentru executia montajului si lucrarilor de bransament si utilizare cu punere in functiune. Durata contractului este dată de termenul de execuţie (15 luni) la care se adaugă perioada de garanţie de minim 60 de luni. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: - 30 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare pentru primul termen - 18 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare pentru al doilea termen In conformitate cu prevederile art. 160 şi art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet solicitărilor de clarificare/ informatţilor suplimentare in legatură cu documentaţia de atribuire in doua termene, după cum urmează: - primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 23 - a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor; - cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu