Contract de prestări servicii având ca obiect: “DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL SIBIU SI STATIUNEA PALTINIS 2024-2028", constând în:
• întreţinerea şi menţinerea în funcţiune a sistemului de iluminat public şi garantarea permanenţei în funcţionare a iluminatului public;
• reducerea cheltuielilor de întreţinere şi exploatare, a costurilor aferente sistemului ...
Contract de prestări servicii având ca obiect: “DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL SIBIU SI STATIUNEA PALTINIS 2024-2028", constând în:
• întreţinerea şi menţinerea în funcţiune a sistemului de iluminat public şi garantarea permanenţei în funcţionare a iluminatului public;
• reducerea cheltuielilor de întreţinere şi exploatare, a costurilor aferente sistemului de iluminat public;
• modernizarea echipamentelor ce deservesc sistemul de iluminat public;
• extinderea echipamentelor ce deservesc sistemul de iluminat public;
• realizarea iluminatului arhitectural al clădirilor, monumentelor şi obiectivelor naturale de interes turistic;
• optimizarea şi reducerea consumului de energie electrică a iluminatului public prin aplicarea programelor de dimare şi programarea orelor de aprindere şi stingere conform celor stabilite de către delegatar;
• administrarea sistemului de telegestiune implementat şi extinderea acestuia pentru toate aparatele de iluminat care se vor monta în continuare;
• preluarea non-stop a sesizărilor cetăţenilor şi delegatarului (trimise telefonic, prin email, aplicaţia Sibiu CityApp, etc.) privind neconformităţile în funcţionarea sistemului de iluminat public de către un dispecerat al Operatorului şi trimiterea sesizărilor de către dispecerat spre unităţile operative de intervenţie din teren în vederea reducerii timpului necesar remedierii disfuncţionalităţilor sau avariilor din întregul sistem de iluminat public;
• intervenţia operativă şi remedierea daunelor produse sistemului de iluminat public ca urmare a accidentelor rutiere sau a altor tipuri de incidente / evenimente;
• controlul consumului de energie electrică necesară iluminatului public;
• realizarea iluminatului ornamental - festiv;
• programarea şi finanţarea activităţilor de exploatare, întreţinere, modernizare şi extindere a iluminatului public şi a instalaţiilor aferente acestuia, precum şi a iluminatului ornamental-festiv;
Valoarea estimată totală este: 48.000.000,00 fără TVA, din care:
- A - Valoarea estimată pentru Lucrări, servicii, produse pentru întreţinere, mentenanţă, modernizare şi extindere sistemul de iluminat public este de 44.063.507,4 lei fara TVA
- B - Valoarea estimată pentru Proiectare (SF, DTAC, PT, documentaţie pt. obţinere avize, 1,5% din valoarea de la Total A) este de 660.952,6 lei fără TVA
- C - Valoarea estimată pentru Lucrări, servicii, produse - pentru activităţi realizare iluminat festiv este de 3.275.540,0 lei fără TVA
Durata totală a contractului de achiziţie publică este de de 4 ani de la data semnării contractului de către ambele părţi.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 20
Autoritatea contractantă va transmite răspunsul la clarificări în a-11 -a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.