Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă serviciile de întreţinere curentă pe timp de iarnă, anul I - IV - D.R.D.P. Timişoara: Lot 2 - SDN Caransebeş, Lot 3 – SDN Deva, Lot 4 - SDN Caransebeş (pt. Districtele Valea Cernei, Mehadia, Berzasca, Moldova Nouă, Oraviţa şi Bozovici), Lot 5 - SDN Timişoara, Lot 7 - Secţia Întreţinere Autostrăzi - Ilia - Remetea Mare, Lot 8 - Secţia Întreţinere Autostrăzi - Remetea Mare – Nădlac î...
Obiectul acordurilor cadru îl reprezintă serviciile de întreţinere curentă pe timp de iarnă, anul I - IV - D.R.D.P. Timişoara: Lot 2 - SDN Caransebeş, Lot 3 – SDN Deva, Lot 4 - SDN Caransebeş (pt. Districtele Valea Cernei, Mehadia, Berzasca, Moldova Nouă, Oraviţa şi Bozovici), Lot 5 - SDN Timişoara, Lot 7 - Secţia Întreţinere Autostrăzi - Ilia - Remetea Mare, Lot 8 - Secţia Întreţinere Autostrăzi - Remetea Mare – Nădlac în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini şi ale legislaţiei în domeniu.
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata acordului cadru sunt conform anexelor la Caietul de sarcini, pentru fiecare lot în parte.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este în a 20-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.