In cadrul contractului avand ca obiect Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA IN COMUNA LAPUS, JUDETUL MARAMURES" in localitatea Lapus, jud. Maramures se vor proiecta si executa lucrarile
in conformitate cu documentatia tehnica de atribuire - DALI.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 9.594.000,00 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiecta...
In cadrul contractului avand ca obiect Proiectare si Execuţie lucrări pentru obiectivul : " MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA IN COMUNA LAPUS, JUDETUL MARAMURES" in localitatea Lapus, jud. Maramures se vor proiecta si executa lucrarile
in conformitate cu documentatia tehnica de atribuire - DALI.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 9.594.000,00 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 38.800,00
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 15.200,00
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 265.000,00
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 120.000,00
Total Cap. 3 RON 439.000,00
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 9.086.000,00
Total Cap.4 RON 9.086.000,00
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 69.000,00
Total Cap.5 RON 69.000,00
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 9.155.000,00
Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 439.000,00
TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 9.594.000,00
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute in cuantum
de 296.300,00 lei, fara TVA, aceste cheltuieli putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in
conditiile prevazute la art. 221 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta
stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale
ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 12 zile înainte
de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si
complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea
ofertelor.