Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Construire stadion cu capacitate de 30.000 locuri, Str. Stefan Covaci nr. 1, municipiul Timişoara, judetul Timiş" - 342
Valoarea estimată este de 569.839.200,66 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 10.444.102,85 lei, fara TVA;
Cap. ...
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Construire stadion cu capacitate de 30.000 locuri, Str. Stefan Covaci nr. 1, municipiul Timişoara, judetul Timiş" - 342
Valoarea estimată este de 569.839.200,66 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 10.444.102,85 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 549.079.097,17 lei, fara TVA, respectiv:
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 10.136.000,64 lei, fara TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 10.136.000,64 lei, fara TVA compus din:
Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 7.602.000,48 lei, fara TVA;.
Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 2.534.000,16 lei, fara TVA;
Cap. 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar: 180.000,00 lei fara TVA;
Subcapitolul 6.1 Pregatirea ppersonalului de exploatare: 180.000,00 lei fara TVA
Informaţii detaliate se regăsesc în documentul "Instrucţiuni pentru ofertanţi
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.