Scopul achiziţiei este elaborarea unei documentaţii tehnice (PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi a execuţiei lucrărilor de construcţii in deplina concordanta cu situaţia actuală a depozitului de deşeuri şi cu reglemantările legale în vigoare, întocmită în baza documentaţiei SF - pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă în cadrul documentaţiei de atribuire aferenta realizării obiectivului ,,ÎNCHI...
Scopul achiziţiei este elaborarea unei documentaţii tehnice (PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi a execuţiei lucrărilor de construcţii in deplina concordanta cu situaţia actuală a depozitului de deşeuri şi cu reglemantările legale în vigoare, întocmită în baza documentaţiei SF - pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă în cadrul documentaţiei de atribuire aferenta realizării obiectivului ,,ÎNCHIDEREA DEPOZITULUI TEMPORAR DE DEŞEURI MUNICIPALE FĂLTICENI, JUDEŢUL SUCEAVA PRIN IMPLEMENTAREA UNEI TEHNOLOGII INOVATOARE". Prin acest proiect se propune închiderea finală, cu un sistem de etanşare a suprafeţei şi instalarea sistemului final de aerare si extracţie a gazului de depozit şi sistemele de colectare şi evacuare a apei de suprafaţă şi de colectare a levigatului. Închiderea depozitului de deşeuri are rolul de a îmbunătăţii starea de sănătate a oamenilor, diminuarea riscului de îmbolnăvire a populaţiei şi refacea peisajului natural. Valoarea estimata a achizitiei pentru stabilirea procedurii de atribuire este de 6.694.838,47 lei fara tva defalcata astfel:
1. Proiectare = 279.815,11 lei fara tva din care:
- Cheltuieli cu studiile de teren si raportul cu privire la impactul asupra mediului = 7.500,00 lei fara tva;
- Cheltuieli proiectare tehnica (PTH, DTAC) si documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor = 208.800,00 lei fara tva;
- Cheltuieli cu asistenta tehnica din partea proiectantului = 63.515,10 lei fara tva.
2. Executie = 6.415.023,36 lei fara tva din care:
- Cheltuieli pentru constructiile aferente = 6.351.508,27 lei fara tva;
- Cheltuieli cu organizarea de santier = 63.515,08 lei fara tva.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP a Sectiunea "Solicitare de clarificari/intrebari/comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 10 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificari/intrebari/comunicari" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.