Feedback
I.D.: 102076617

SUSPENDATA - Furnizarea de mobilier specific în cadrul proiectului "Dotarea unităţilor de învăţământ din Municipiul Botoşani cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale"

Data publicarii
31.08.24
Coduri CPV
39160000-1 30195800-0 39150000-8 39100000-3 39161000-8
Termenul limita pentru depunere:
02.09.24
Pretul estimativ:
12.349.677,15 RON - 12.349.677,15 RON
Documente participare:
  1. RASPUNS CONSOLIDAT MOBILIER.pdf
  2. Formulare mobilier LOT 1.doc
  3. Formulare mobilier LOT 2.doc
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
UAT Municipiul Botoşani a semnat cu Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii denumita (UEFISCDI), in numele si pentru Ministerul Educatiei, in calitate de agentie de implementare a proiectelor privind investitiile incredintate in baza Acordului de implementare pentru apelul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ p...
UAT Municipiul Botoşani a semnat cu Unitatea Executiva pentru Finantarea Invatamantului Superior, a Cercetarii, Dezvoltarii si Inovarii denumita (UEFISCDI), in numele si pentru Ministerul Educatiei, in calitate de agentie de implementare a proiectelor privind investitiile incredintate in baza Acordului de implementare pentru apelul Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe contractul de finantare nr. 192DOT/26.07.2023 având ca obiect acordarea finanţării nerambursabile pentru implementarea proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant din Municipiul Botosani cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie. Furnizarea de echipamente digitale constituie o prerechizită necesară implementării în bune condiţii a indicatorilor, I9, I11, I13 din cadrul proiectului, din prisma obligativităţii asigurării cadrului necesar pentru derularea acesteia. Obiectivul acordului cadru il reprezinta achiziţia produselor ce fac obiectul caietelor de sarcini, respectiv mobilier scolar nou. Obiectul prezentei achizitii il reprezinta semnarea cate unui Acord-Cadru pentru fiecare lot, cu o durata de valabilitate de 24 de luni, care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, in vederea furnizarii produselor descrise prin caietele de sarcini. Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru. Descrierea produselor este făcută in Caietul de sarcini, in care se regasesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate autoritatii contractante în termenul de la punctul I.3, termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu