Prin realizarea acestei achiziţii, Autoritatea contractantă doreşte achiziţia tuturor echipamentelor, a aplicaţiilor standard şi a serviciilor de analiză, proiectare, dezvoltare şi implementare necesare în vederea realizării unor platforme software front-office şi back-office, inclusiv cu componente mobile, cu ajutorul cărora să optimizeze toate activităţile de interacţiune cu cetăţenii şi de rezolvare a solicitărilor acest...
Prin realizarea acestei achiziţii, Autoritatea contractantă doreşte achiziţia tuturor echipamentelor, a aplicaţiilor standard şi a serviciilor de analiză, proiectare, dezvoltare şi implementare necesare în vederea realizării unor platforme software front-office şi back-office, inclusiv cu componente mobile, cu ajutorul cărora să optimizeze toate activităţile de interacţiune cu cetăţenii şi de rezolvare a solicitărilor acestora, atât prin automatizarea proceselor, cât şi prin construirea unor baze de date integrate şi a unor module de aplicaţii interconectate, care să reutilizeze în mare măsură informaţia deja existentă în alte arii de lucru ale Primăriei şi să o utilizeze în scopul rezolvării unor solicitări ale cetăţenilor.
La nivel front-office, se doreşte oferirea către cetăţeni a unei alternative la deplasarea la sediul Primăriei în scopul depunerii şi a ridicării unor solicitări/acte, a realizării unor plăţi sau a transmiterii unor petiţii sau sesizări.
La nivel back-office, se urmăreşte obţinerea unui sistem informatic integrat la nivel de date şi de procese de lucru, care să fie un sprijin real pentru funcţionari în îndeplinirea sarcinilor de serviciu şi care să poată furniza informaţii valoroase ca sprijin pentru decizii de management informate. Sistemul de aplicaţii back-office trebuie să fie integrat la nivel de flux şi/sau date cu subsistemul front-office, astfel încât un flux de lucru care începe în portal prin transmiterea unei cereri să poată fi continuat în sistemele de back-office fără intervenţie manuală şi fără necesitatea reintroducerii manuale în aplicaţiile back-office a datelor deja existente în componentele front-office.
De asemenea, se urmăreşte digitalizarea informaţiei din toate documentele primite şi elaborate, în scopul stocării şi regăsirii mai eficiente şi rapide a acesteia, precum şi urmărirea facilă a indicatorilor de performanţă a proceselor de lucru, pentru evitarea întârzierilor şi a alocării inegale a sarcinilor între angajaţi.