Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "Sistem de alimentare cu apa in satele comunei Greci, jud. Mehedinti – Etapa I, judetul Mehedinti".
Valoarea estimata este de 12.537.176,53 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului, prin cumularea următoarelor subcapitole:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obt...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "Sistem de alimentare cu apa in satele comunei Greci, jud. Mehedinti – Etapa I, judetul Mehedinti".
Valoarea estimata este de 12.537.176,53 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului, prin cumularea următoarelor subcapitole:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 Amenajarea terenului RON 135.000,00
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala RON 10.000,00
Total Cap. 1 RON 145.000,00
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
de investiţii" RON 750.000,00
Total Cap. 2 RON 750.000,00
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 9.396.090,00
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 25.500,00
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 2.142.990,00
4.5 Dotari RON 12.050,00
Total Cap.4 RON 11.576.630,00
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 65.546,53
Total Cap.5 RON 65.546,53
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 12.537.176,53
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei
–Sectiunea I.3). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:12. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari prin
publicarea raspunsurilor în Secţiunea "Documentaţie, clarificări, decizii" aferentă anunţului de participare, inainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor de clairifcare care nu respecta conditiile de forma sau de fond stabilitate in prezenta documentatie, sau care nu sunt adresate in termenul precizat. Termenele vor fi calculate in conformitate cu prevederile art. 3, alin (2) din legea 98/2016 actualizata.