Activităţile aferente prezentei documentaţii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentaţiei tehnice postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare.
Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in maxim 24 luni de la data ordinului administrativ, conform documentaţiei de atribuire.
Principalele tipuri de lucrări pentru realizarea investiţiei prevăzute prin contract sunt:
...
Activităţile aferente prezentei documentaţii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, documentaţiei tehnice postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare.
Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in maxim 24 luni de la data ordinului administrativ, conform documentaţiei de atribuire.
Principalele tipuri de lucrări pentru realizarea investiţiei prevăzute prin contract sunt:
• modernizarea drumului judeţean cu o bandă de circulaţie pe sens;
• intersecţii cu drumurile şi străzile laterale;
• realizare unui sens giratoriu la km 17+884;
• accese la proprietăţi;
• staţii de autobuz;
• parcări în intravilan şi în extravilan cu dotări minime;
• refugii auto;
• 2 platforme de cântărire auto pentru cântarul mobil;
• platformă de cântărire auto existentă – modernizare şi dotare;
• trecere la nivel cu calea ferată la km 18+355 a drumului judeţean (km20+385 CF 217 Timişoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice;
• trecere la nivel cu calea ferată la km 40+268; a drumului judeţean (km45+105 CF 217 Timişoara Est – Radna) – amenajare trecere la nivel cu dale elastice şi instalaţie SAT;
• iluminat stradal şi reţele electrice;
• realizarea dispozitivelor de colectare şi scurgere a apelor pluviale;
• realizarea podeţelor tubulare şi a podeţelor dalate;
• reparaţii la podul de la km 18+779 şi la podul de la km 42+600;
• elemente de siguranţa circulaţiei;
Valoarea estimata de 85.543.196,57 lei fără TVA, nu cuprinde contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, acestea nu vor face obiectul procedurii, nu intra in valoarea de ofertare.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute sunt in cuantum de maxim 10% din CM, calculat conform legii (HG 907/2016) şi pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016.
În măsura în care modificările nu sunt substanţiale, din contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, vor fi decontate doar lucrări care pot interveni pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, (conform HG 907/2016), în baza preţurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art.221 alin.(1), lit a) si respectiv lit.e) si f) din Legea 98/2016, dacă este cazul. Autoritatea contractantă, pe parcursul derulării contractului de lucrări, in cazul in care situaţia de pe teren o impune, poate recurge la aplicarea prevederilor art. 221 lit.e) si f) din Legea 98/2016.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in condiţiile in care solicitările se vor adresa cu cel puţin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificările depuse după acest termen nu vor mai fi luate in considerare.