Feedback
I.D.: 62936110

SUSPENDATA - Acord cadru furnizare dezinfectanti

Data publicarii
12.11.21 Exista 199.545 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33631600-8 60100000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.11.21
Pretul estimativ:
29.238,30 RON - 356.784,50 RON
Documente participare:
  1. Contestatie.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. FisaDate_DF1129641.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de Furnizare dezinfectanti, necesari pentru dezinfecţia şi igiena spaţiilor cât si a asigurării sănătăţii beneficiarilor institutionalizai in cadrul Centrelor pentru Copii si a Centrelor pentru Adulti cu dizabilitati. Produsele se vor livra la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati in cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. ...
Acord-cadru de Furnizare dezinfectanti, necesari pentru dezinfecţia şi igiena spaţiilor cât si a asigurării sănătăţii beneficiarilor institutionalizai in cadrul Centrelor pentru Copii si a Centrelor pentru Adulti cu dizabilitati. Produsele se vor livra la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati in cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente lunar, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, motivat de faptul ca, la momentul demararii procedurii, datorita fluctuatiei beneficiarilor din cadrul centrelor sociale din subrodinea DGASPC Iasi, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse neecsara incheierii unui contract si nu exista informatii certe cu privire la cantitatea totala ce urmeaza sa fie achizitionata. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări/informatiilor suplimentare. Raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru furnizare dezinfectanti 15.11.21
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) şi produse de îngrijire - scutece de unică folosinţă 15.05.23
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și produse de îngrijire - scutece de unică folosință  
Acord-cadru de furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat, lustruit; materiale igienico-sanitare, produse chimice, clor şi sodă caustică; produse de menaj, materiale consumabile cu caracter funcţional; produse de îngrijire personală, produse de îngrijire - scutece de unica folosinţă şi produse de uz casnic 03.12.21
Acord-cadru furnizare materiale de reparatii şi de întretinere a constructiilor 25.11.21
ACORD CADRU SERVICII MEDICALE DE MEDICINA MUNCII ŞI ANALIZE MEDICALE PENTRU COPII ÎN VEDEREA ADOPŢIEI 14.02.23
Acord-cadru Achizitie articole textile de uz casnic 20.06.22