Feedback
I.D.: 88792326

SUSPENDATA - Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3

Data publicarii
02.11.23 Exista 258.981 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33700000-7 39224000-8 39800000-0 39831240-0
Termenul limita pentru depunere:
27.11.23
Pretul estimativ:
46.554.627,99 RON - 46.554.627,99 RON
Documente participare:
  1. Contestatie - Achizitionarea materialelor de curatenie -semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1193700.pdf
  3. ANEXA caiet de sarcini - Specificatii produse-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3, unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte ...
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3, unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Pe durata acordului cadru, autoritatea contractanta estimeaza ca se vor încheia maxim 4 contracte subsecvente dar autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia mai multe sau mai putine contracte subsecvente, in functie de necesitati: Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 1,595.21 lei exclusiv TVA; Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 11,903,689.28 lei exclusiv TVA; Valoarea minimă a acordului cadru: 11,905,284.49 lei exclusiv TVA; Valoarea maximă a acordului cadru: 46,554,627.99 lei exclusiv TVA. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru, precum si ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru se regasesc anexate la documentatia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 27.11.23
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 27.11.23
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 22.03.24
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3  
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 02.02.24
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 12.02.24
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica 25.09.23
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica  
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica  
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica